Gannicus66 Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Jeg trenger hjelp, Hakke peiling på hva jeg skal kjøpe, har egentlig ikke peiling på pc'greier.. jeg klarer bare å spille og være på pc'en jeg.. Såå Hadde vært fint om dere kunne hjelpe til.. hva jeg trenger osv.. jeg Vurderer å kjøpe meg ett nytt Skjermkort.. men ikke får dyyrt.. Kan bruke 2000.- Fordi jeg har ett dårlig Skjermkort.. Geforce 7300 Le(PCI-E), Ikke Så bra kort.. Jeg en dell pc.. Slik er oppsette mitt.. Hovedkort: Intell 945 P Ram: 2048 MB DualChannelDDR2 SDRAM,533 MHz Prosessor: (CPU) Intel® Pentium® D Processor 940 (3.20 GHz Skjermkort:256MB PCIe nVidiaT GeForce 7300Le jeg trenger ett nytt skjermkort.. Hvordan ser resten av oppsette?? bra? Trenger jeg ekstra vifte eller sånn strøm greie oxo? Help mee.. Skal bruke det mest til Gaming Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Hva med Asus Radeon X1950 Pro hvis du har plass. Er billig i forhold til ytelsen Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Eller Sapphire Radeon X1950 Pro 256MB hos Komplett. Kjempekjøp for 1.495,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå