dagim Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Etter en litt kald dag på skogmuseet i elverum - samt en litt varmere dag hjemme Endret 4. januar 2007 av dagim Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Bildet var ikke helt bra i sepia(?) og rammen tar ALT for mye fokus bort fra bildet Lenke til kommentar
Meits Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Morsomt bilde, spesielt det paralyserte "blikket" på ekornet. Det som er litt sjenerende må være det som sitter på dets hale. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Ikke helt skarpt, og litt for mye støy for min smak. Hvordan er det i svarthvitt og med mindre ramme? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Hmm...det eneste jeg tror jeg liker er vinkelen, beklager. Det ble mye støy, uskarphet og noen forstyrrende elementer, som ramma. Men et bra utgangspunkt, det er nok det tekniske som ikke holdt her, kanskje ikke tatt med speilrefleks? Jeg syns det kunne vært mye bedre, med bedre kamera og mer erfaring bak pc'n og photoshop. Dra dit en gang til å se om du klarer å forbedre! Marius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå