exess15 Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 To reinstall please clear your old database tables first. Hvordan gjør jeg det? /Jan Tore Lenke til kommentar
roac Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 To reinstall please clear your old database tables first. Hvordan gjør jeg det? 7641690[/snapback] Først: Hvordan i all vide verden skal vi kunne svare deg når du ikke forteller oss hva slags database du har? Dernest: Det spørs hva programvare produsenten mener med "clear your old database". For å slette innholdet i en tabell har man noen kommandoer man kan benytte seg av, f eks "truncate table", for å slette tabellene andre, drop table. Jeg foreslår at du forteller oss hva slags database du har (og gjerne hvilken versjon) og hvilken programvare du prøver å reinstallere. PS! Har du sjekket FAQ eller tilsvarende for den aktuelle programvaren? Lenke til kommentar
exess15 Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 Har ikke peiling på dette, men det er MySQL, skulle bruke den for å sette opp et CMS system.. Jeg skrev login infoen i et wp_config.php dokument som jeg lastet opp på serveren min.. /Jan Tore Lenke til kommentar
haingodegamle Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 systemet du prøver å installere inneholder sikkert et script som oppretter tabeller etc i databasen din. Disse kan enten slettes grafisk ved hjelp av verktøy som phpmyadmin, ellers må dette gjøres ved hjelp av kommandolinjen til mysql. Kommandoen du ser etter er drop table <tabellnavn>. Lenke til kommentar
exess15 Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 Takker, fant det i robot mailen fra one.com PhpMyAdmin.. /Jan Tore Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå