Gå til innhold

Ny projektor til 15 000,-

Anbefalte innlegg

Hey.

Nå er tiden kommet for at det skal komme en ny tv i kjellerstuen. Har sett på både LCD-tv og projektor, men det heller mest over på å projektor og da trenger jeg noen gode tips fra mine kjære forumvenner. Var inne på BMH og de anbefalte meg en Panasonic PT-AX100E. Da kommer det store spørsmålet, er dette en god prosjektor eller finnes det noen som er bedre? Prisklassen er rundt 15 000,-

Hadde vært veldig hyggelig med link :) Ville vært veldig fint om noen kunne ha kommet med noen pakker som inneholder lerret og veggfeste itillegg. Da kan jeg strekke meg til rundt 20 000,-

Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hey.

Nå er tiden kommet for at det skal komme en ny tv i kjellerstuen. Har sett på både LCD-tv og projektor, men det heller mest over på å projektor og da trenger jeg noen gode tips fra mine kjære forumvenner. Var inne på BMH og de anbefalte meg en Panasonic PT-AX100E. Da kommer det store spørsmålet, er dette en god prosjektor eller finnes det noen som er bedre? Prisklassen er rundt 15 000,-

Hadde vært veldig hyggelig med link :) Ville vært veldig fint om noen kunne ha kommet med noen pakker som inneholder lerret og veggfeste itillegg. Da kan jeg strekke meg til rundt 20 000,-

Takk!

7641688[/snapback]

Tror http://avshop.no har noen pakkeløsninger. De har kjørt med det tidligere i hvert fall. Uansett - de har veldig fine garantiløsninger på pæra på de forskjellige projektorene. De selger også Panasonic PT AX100E og konkurentene (Epson, Sanyo og Hitachi) i samme prisklasse.

Eks. Hitatchi pakkeløsninger: http://www.avshop.no/catalog/index.php?cPath=200

Endret av Dr.Peedee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...