WebWarrior Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Med tråd. Trådløse har noen problemer: [*]Forbindelsen kan være problematisk [*]Forskjellige mus/tastatur KAN reagere på hverandre Kjipt på links... [*]Batterier går tomme, dermed; Tregere, og til slutt stopp. Er det søndag og link... AU! [*]Trådløse er tregere enn de med tråd. I spilling av FPSer som krever litt av deg kan dette få fatale konsekvenser... Jeg bruker tråd, og er glad for det! Bruker også func1030. Og er sjeleglad for det :wink: Lenke til kommentar
StaggerLee Skrevet 26. november 2002 Forfatter Del Skrevet 26. november 2002 Vil takke for alle anbefalinger & info jeg fikk. Det ble til at jeg kjøpte meg pakke med Logitech trådløst tastatur + Logitech Cordless Dual Optical. Så får vi bare se om jeg fortsatt fragger som en gud :wink: -S Lenke til kommentar
kizz_67 Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 cordless optical tastaturet har eg og. e grådi bra, berre å anbefale. Trådlaust e best Lenke til kommentar
Gibson Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Hvis du skulle finne på å kjøpe trådløs mus er det bare et valg, MX700.... Lenke til kommentar
fAight Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Quote: Den 2002-11-26 16:33, skrev StaggerLee:Vil takke for alle anbefalinger & info jeg fikk. Det ble til at jeg kjøpte meg pakke med Logitech trådløst tastatur + Logitech Cordless Dual Optical.Så får vi bare se om jeg fortsatt fragger som en gud :wink:-S Vil bare si at kombinasjonen trådløs tastur og mus med tråd er veldig bra :smile: Kjøpte selv Logitech Cordless Optical Desktop (mus og tastatur), men syntes den trådløse musa ble for dårlig når det gjaldt spill. Kall meg pirkete eller spill-freak, men jeg merket hvertfall at det hakket bitte lite granne. Dessutet slukte musa strøm i tillegg til at den var litt for tung. Endte til slutt at jeg kjøpte meg Logitech Dual Optical mus (m/tråd...denne fins vel bare med tråd...) Nå er alt bare fryd og gammen :smile: ps. Dual Optical og musa som fulgte med Cordless Optical Desktop er HELT lik i design, untatt at Dual Optical er mer presist (pga dual, 800 dpi) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå