StaggerLee Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Emnet sier vel det meste.... Skal kjøpe mus nå og lurer på om trådløs mus har noe forsinkelse i forhold til vanlig mus? Spiller for det meste fps-spill og lurer da på hva jeg bør kjøpe for å få max utnyttelse. Vet at det sikkert er masse tråder / artikler om dette emnet rundt omkring, men ville vært fint med et enkelt svar fra noen som har peiling :smile:. -S Lenke til kommentar
Gibson Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Jeg kjører med trå. Har egentlig ikke noe logisk svar på hvorfor, synes bare det er bedre. Dette ble du vel ikke akkurat noe klokere av , men jeg ville iallefall valgt med trå... [ Denne Melding var redigert av: hatomte på 2002-11-24 22:41 ] Lenke til kommentar
StaggerLee Skrevet 24. november 2002 Forfatter Del Skrevet 24. november 2002 hehe, kan ikke si jeg ble mye klokere. Takker likevel for svar :smile: Mus med tråd = 1 Trådløs mus = 0 -S Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 De fleste mener vist at trådløse enten er for tunge eller har for dårlig oppdatering. Jeg har egentlig ikke lagt merke til noe sånt, og mener uansett at det å slippe å henge ledningen fast i ting hele tiden mer en veier opp for slike ulemper. Lenke til kommentar
starfish Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Ville også valgt med tråd. Det er så sinnsykt plagsomt hvis batteriet går ut mens man spiller CS eller lignende... Lenke til kommentar
l1th1um_ Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Mus med tråd er mer nøyaktig enn en trådløs mus, men er det så stor forskjell?! Jeg kjøpte nettopp Logitech Cordless Optical Desktop på komplett.no, og har bare en negativ ting å si om den musen, det virker som den bruker F*** så mye strøm. Måtte skifte batterier etter en måned. Ellers er jeg veldig fornøyd med musen. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 4 Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Hullo Jeg kjøpte en Logitech Cordless Mouseman Wheel for vel 2 år siden - og har ikke angret et sekund! :smile: Kjøpte den pga. ledningsurr, og angret ikke - har ikke merket noe til forsinkelser i spill pga. musen. Når jeg er på høyskolen og skal bruke maskinene der (med tråd) har jeg ofte irritert meg når ledningen blir sittende fast når jeg drar tekst eller finjusterer ting... Er bare en detalj, men trådløs har spart meg for mange grå hår :wink: Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Trådløs kan absolutt anbefales, om du ikke er heelt spillfreak! Er du det, så velg heller en god "gammaldags" optisk mus med ledning. Har sjøl gode erfaringer med en trådløs oppladbar DEXXA, men vet godt at den ikke er verdens råeste i spillsammenheng. Men ellers? Helt konge! Lenke til kommentar
StaggerLee Skrevet 24. november 2002 Forfatter Del Skrevet 24. november 2002 "Trådløs kan absolutt anbefales, om du ikke er heelt spillfreak!" Jeg vil vel tro at en "spille"-mus er like god til alle andre funksjoner som en helt vanlig mus. Derfor kjøper jeg mus først og fremst til spilling :smile: Har nå spilt litt med Logitech MX 300 og er veldig fornøyd med denne. Eneste minus jeg finner er at den mangler en tommelknapp. Lurer derfor på om det er noen mus der ute med lignende design (liker at den er liten og lett), men som også har enten tommelknapp eller som er trådløs (eller begge deler). Setter pris på alle anbefalinger... -S Lenke til kommentar
Lch Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Mus med tråd. Og det må bli en IntelliMouse v3.0 Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Den 2002-11-25 00:24, skrev StaggerLee: Har nå spilt litt med Logitech MX 300 og er veldig fornøyd med denne. Eneste minus jeg finner er at den mangler en tommelknapp. Lurer derfor på om det er noen mus der ute med lignende design (liker at den er liten og lett), men som også har enten tommelknapp eller som er trådløs (eller begge deler). Setter pris på alle anbefalinger... /quote] DEXXA-musa har tommelknapp, både for høyre og venstrehendte. Musa er helt symmetrisk, og kan derfor anbefales for begge hender! Lenke til kommentar
StaggerLee Skrevet 25. november 2002 Forfatter Del Skrevet 25. november 2002 Dexxa-musa? hvilken mus er det? Kikka litt på komplett.no men fant ingen dexxa mus der. -S Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 se logitech mx500 testen..selv microsoft intellimouse explorer 3.0 slår den...jeg ha sistnevnte og må bare si at den er genial :smile: tror de har med icemat på komplett enda så løp og kjøp den pakken...meget bra Lenke til kommentar
ponke Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Quote: Den 2002-11-25 00:24, skrev StaggerLee:"Trådløs kan absolutt anbefales, om du ikke er heelt spillfreak!"Jeg vil vel tro at en "spille"-mus er like god til alle andre funksjoner som en helt vanlig mus. Derfor kjøper jeg mus først og fremst til spilling :smile:Har nå spilt litt med Logitech MX 300 og er veldig fornøyd med denne. Eneste minus jeg finner er at den mangler en tommelknapp. Lurer derfor på om det er noen mus der ute med lignende design (liker at den er liten og lett), men som også har enten tommelknapp eller som er trådløs (eller begge deler). Setter pris på alle anbefalinger...-S Den eneste datamusen som er trådløs og er ok i spill, er MX700. Den sender oppdatering til datamaskinen så fort den klarer, alltså, den makser ut USB som er 125 oppdateringer i sekundet. Men, den bommer på noe viktig, den er styggtung! Så glem å finne en "liten og lett" trådløs mus som du kan spille bra med... Men skal du ha trådløs mus, gå for MX700, hands down. Ifra fyren som har hatt: Boomslang (begge modellene flere ganger) Dual Optical ifra Logitech v3 ifra Microsoft Cordless Optical ifra Logitech Wingman Gaming Mouse ifra Logitech med flere... Bruker nå v3 da jeg syntes MX700 var for tung for min smak. En kompis av meg kjøpte den gladelig. Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 StaggerLee Dexxa (og A4 Tech) er Logitech datterselskaper ettersom jeg har forstått. De lager stortsett middelmodige produkter...har hadd ei A4 tech mus og det er første og siste gangen jeg kjøper det, heldigvis ville en kamerat ha den så jeg blei kvitt den. Tror den tok kvelden rimelig fort også forresten. Lenke til kommentar
StaggerLee Skrevet 25. november 2002 Forfatter Del Skrevet 25. november 2002 kjello2, høres ut som du har litt peiling, hva anbefaler du av mus med tråd? -S Lenke til kommentar
bertie Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 kjøp uten tråd bertie Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Det er som de andre sier her, hvis du spiller mye så kjøp deg en med ledning. Jeg har prøvd å spille med trådløs, og hvis du beveger musa samtidig som du trykker på museknappen har det en tendens til å hakke.... Dette kan jo gjøre at du DØR unødvendig i CS eller noe slikt.. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 hva snakker dere om? hakke trådløse? har hatt trådløs mus selv i over et år og den har ALDRI hakket noen ting hos meg har cordless mouse man optical og er storførnøyd med alt untatt det at jeg må skifte baterier men uansett er det en konge mus, beste jeg noensinne har prøvd og bedre en v3 og de musene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå