Ohny Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 lot mobilen (w810) lade over natta, da jeg våkna opp var batteriet bare halvladet. så testa jeg igjen etter skolen, og nå vil den ikke lade i det hele tatt, har prøvd flere stikkontakt hjemme. tror ejg har lest at noen har samme feil, hva skjer og må jeg nå levere den inn til rep? Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Har du prøvd flere ladere for å se om laderen er ødelagt. Har du prøvd å ta ut batteriet på telefonen og la det være ute en god stund for du prøver å lade igjen? Hvis ikke noe av dette hjelper må du nok levere den inn. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 Har du prøvd flere ladere for å se om laderen er ødelagt. Har du prøvd å ta ut batteriet på telefonen og la det være ute en god stund for du prøver å lade igjen? Hvis ikke noe av dette hjelper må du nok levere den inn. 7642128[/snapback] Skal prøve det nå, gir tilbake melding senere Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 me fant ut det nå, det er laderen som er kaputt. prøvde med usb kabelen og da ladet mobilen, gitt! Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Bra det . Disse laderene koster ikke allverdens de. Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Prøvd å viglet litt på kontakten som går inn i mobilen? Det kan være dårlig kontakt. Hadde det probleme med min gamle k700. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå