SAtam Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Hei har et bittelite rart problem her Har et TH7-II HK med onboard raid med nyeste BIOS. Skal koble til en WD1200BB disk som jeg har brukt på IDE1 før. Bruker en ATA100 kabel...da finner ikke raid kontrollern eller XP disken. Bruker jeg en ATA33 kabel finner pcen den. ATA100 kabelen fungerer fint siden den blir brukt på IDE1 akkurat nå. help? EDIT: Også prøvd å sette disken på master og brukt ytterste ende av ATA100 kabelen... [ Denne Melding var redigert av: SAtam på 2002-11-24 22:32 ] Lenke til kommentar
Nisselord Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Fatter ikke HELT hva du mener; men jeg har forstått at du har én HDD... RAID er beregnet på å ha TO disker, selv med nyeste BIOS. Hvis du gidder å kjøpe; eller kjenner en venn som har like (helst) HD; sett den inn sammen med den forrige på den ATA133-kabelen din. sjekk om det funker Lenke til kommentar
Laka Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Om du får lov til å kjøre en disk er veldig opp til BIOS. Jeg får kjørt en single disk på RAID kontrollern, men får selvfølgelig ikke satt opp noe form for array. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå