Endre Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Det er alltids plass, men det er langt unna. Men som sagt er det kanskje vel så mange fordeler som ulemper ved å campe på de litt mindre attraktive stedene. Tviler på at jeg kommer til å være der 8, blir nok fly nedover nå, som forrige gang. Dere som har vært der ved åpninga kjører vel bil, stort sett? Lenke til kommentar
hsds Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Vi har bare tatt tog ned dagen før åpningen, stikker på byn i køben - tar toget inn til roskilde i 2-3 tiden, står i kø en time for å få festivalbånd. Stikker tilbake til parkeringsplassen og fester med folk der. Ca 1 time før åpning går vi inn i avlukket med all bagasje og gjør oss klar til å løpe. 5 personer med 3 telt hver løper som pokker bort der vi skal være og bare bretter ut alle teltene. Så kommer 2 stk med 2 trillevogner fulle med telt og vi setter opp. Noen dager ut i warmupen kommer det en 30 folk ned og vi begynner festival Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Vi camper på vestsiden. Satser på C vi også, og vi er relativt tidlig ute. Drar natt til 1.juli, så er i Køben rundt 07.00 om jeg ikke tar helt feil. Får satse på at vi får en bra plass. Holde oss langt unna gjerder og sånt. Når åpner egentlig festivalområdet? Endret 4. mars 2007 av Aidskake Lenke til kommentar
hsds Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Festivalområdet åpner vanligvis kl 9 men i fjor åpnet det en time før. Tror dere er ganske sent ute for C området hvis dere kommer til køben kl 7. Da bruker dere 35 min med tog inn til Roskilde - sikkert en eller to timer for å få taxi inn til festivalen og 1 time i kø for å få festivalbånd.. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Taxi? Går det ikke shuttletog så tidlig? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Festivalområdet åpner vanligvis kl 9 men i fjor åpnet det en time før. Tror dere er ganske sent ute for C området hvis dere kommer til køben kl 7. 8078332[/snapback] Litt forandring i planene nå. Er der faktisk dagen i forveien. Tror vi skulle greie å få noen fiffige plasser. Satser hvertfall på det. Forøvrig gleder jeg meg forferdelig mye til Slayer. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Pelican! Nå fikk jeg lyst til å dra. Ajajaj. Lenke til kommentar
hsds Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Det går ikke shuttletog såvidt jeg vet inn til festival _FØR_ åpningen fordi toget faktisk stopper midt inne på festivalområdet.. Så her blir det taxi Koster dere en 200 kroner.. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Det går ikke shuttletog såvidt jeg vet inn til festival _FØR_ åpningen fordi toget faktisk stopper midt inne på festivalområdet.. Gjør det vel ikke... det er tre innganger man kan få festivalpass, en av dem er ved togstasjonen. Lenke til kommentar
Lintvedt Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Beastie Boys er klare for Roskilde. Står på hjemmesiden deres. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Har ekstremt lyst å dra dit, men hvordan er det når jeg er 17 år? Usikker på reglene der nede. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Har ekstremt lyst å dra dit, men hvordan er det når jeg er 17 år? Usikker på reglene der nede. 8097490[/snapback] Det går bra. Iallefall ikke 18-årsgrense. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 The Killers kommer. På tide å sjekke det ut, tydeligvis. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Har ekstremt lyst å dra dit, men hvordan er det når jeg er 17 år? Usikker på reglene der nede. 8097490[/snapback] Eg var 17 første gongen eg reiste. Ingen hindring bortsett fra at det er 18-år i barane inne på festivalområdet. Ikkje det at dei sjekkar leg akkurat, men. =P Endret 7. mars 2007 av KimNK Lenke til kommentar
Endre Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 første gongen eg reiste. Ingen hindring bortsett fra at det er 18-år i barane inne på områder. Ikkje det at dei sjekkar leg akkurat, men. =P Ja vel? I Danmark er det 16-årsgrense på all alkohol. Jeg kan ikke huske å ha sett noe om 18-årsgrense verken i barer på festivalen eller noen andre steder i Danmark... Selve festivalen er det vel også 16-årsgrense på, når man ikke har følge med voksne. Hvis ikke det er 15... Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Visste jeg skulle holdt meg unna tråden her. Får bare mer og mer lyst til å reise! Lenke til kommentar
hsds Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Hmm, går virkelig det festivaltoget inn til stasjonen der med C feltet? Tenker på den aller første dagen før åpningen av warmup. Stopper vel langt pokker i vold inne på danskesiden av festivalen det toget da? Nei, taxi er best Før har det også vært slik at festivaltoget ikke åpnet før andre eller tredje dagen ut i warmup.. Men rett på meg hvis jeg har feil Et lite tips er å holde dere på Vestsiden ( der med C osv ) for på den andre siden holder danskene til og der er det bare bråk konstant.. Mye roligere stemmning på vest Endret 7. mars 2007 av hsds Lenke til kommentar
Endre Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Hmm, går virkelig det festivaltoget inn til stasjonen der med C feltet? Tenker på den aller første dagen før åpningen av warmup. Stopper vel langt pokker i vold inne på danskesiden av festivalen det toget da? Nei, taxi er best Før har det også vært slik at festivaltoget ikke åpnet før andre eller tredje dagen ut i warmup.. Men rett på meg hvis jeg har feil Et lite tips er å holde dere på Vestsiden ( der med C osv ) for på den andre siden holder danskene til og der er det bare bråk konstant.. Mye roligere stemmning på vest 8101466[/snapback] Jeg ankom iallfall med toget på første warmup-dag i 05. Støtter at vest er stedet å være. Lenke til kommentar
hsds Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Hmm.. kanskje det ikke hadde vært så dumt.. Kom du FØR åpningstiden? Har de da utvidet stasjonen litt så det er plass til flere folk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå