Gå til innhold

Roskilde 2007 - Informasjon & diskusjon


St-Cruz

Anbefalte innlegg

Å? :p

7972154[/snapback]

Joda, men ikke bekreftet på festivalens hjemmeside foreløbig. Men fett det, QOTSA er gøy å se. :wee:

 

EDIT:

Hehe. Snakket med en jente om at det ble roskildetur på meg til sommeren: "Aaaaaw, jomfruturen! Gled deg! IKKE drikk sprit, selv om den er billig, det går så galt. Ikke legg deg med masse klær på selv om du er kald, du svetter ihjel om morgenen. Sørg for å alltid ha mat i nærheten av teltet, det er ikke alltid fristende å stå i matkø. IKKE ligg med søte gutter du møter halv tre om morran. Odds er at de ikke har dusja på en uke, og slett ikke er så søte morran etter."

Herlig. :wee: Jeg gleder meg!

Endret av Aidskake
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hehe. Snakket med en jente om at det ble roskildetur på meg til sommeren: "(...) IKKE ligg med søte gutter du møter halv tre om morran. Odds er at de ikke har dusja på en uke, og slett ikke er så søte morran etter."
Damn, noen er ute etter å ødelegge my evil master plan :o

 

QOTSA blir kewlt forresten.

Endret av PT
Lenke til kommentar

Jeg har sendt søknad til Work Campen deres. Fint å få jobbe mot gratis festivalpass, teltplass og mat, så blir det bare øl øl øl igjen å betale for (og alle vet jo at ølpenger ikke er som andre penger :p ). Åja, også buss. Jeg ER desperat og blakk, det blir buss, det kan jo bli ganske billig med Lavprisekspressen fra Oslo til Køben også videre.

 

Kan ikke si at de har fått det kuleste programmet ennå. Björk kan jo være spennende det. RHCP er jo en av tidenes mest oppskrytte band, 120 days er bedre på plate enn live, ikke liker jeg Thomas Dybdahl, og hvor gøy er the Who nå når de er blitt så gamle? My Chemical Romance? HAHAHA. Tiesto? NEI.

 

Forøvrig blir dette min jomfrutur til Roskilde.

Lenke til kommentar
The Who er jo drit fete.

Musikken er fortsatt bra selv om de er gamle.

7996125[/snapback]

Blir aldri for gammal for gitarsmashing. 40 år etter at man starta

 

Selv om man ikke kan forvente seg det samme trøkket som i tidlig 1970, og ettersom tidenes beste rytmeseksjon er borte så har jeg litt lave forventninger. Likevel så skal det bli fantastisk å høre låtene live. Gruegleder meg nærmest. Er så usikker på nivået.

Endret av tjalla
Lenke til kommentar
The Who er jo drit fete.

Musikken er fortsatt bra selv om de er gamle.

7996125[/snapback]

Blir aldri for gammal for gitarsmashing. 40 år etter at man starta

 

Selv om man ikke kan forvente seg det samme trøkket som i tidlig 1970, og ettersom tidenes beste rytmeseksjon er borte så har jeg litt lave forventninger. Likevel så skal det bli fantastisk å høre låtene live. Gruegleder meg nærmest. Er så usikker på nivået.

7996632[/snapback]

 

Delvis enig i dette, det blir langt ifra det samme trøkket og den samme måten som på 70-tallet. Jeg elsker jo 70-tallet, men det funker kanskje ikke like bra idag? Blir vel ikke så mange jevnaldrende i publikummet heller, og JA, rytmeseksjonen er borte, det blir liksom ikke the Who uten Keith Moon.

 

 

Hvor mye jobbing er det for de som er på Work Campen?

7997097[/snapback]

 

Det blir 12 dager med jobbing; før, under og etter festivalen. Vet ikke helt hva slags jobber, men de søker jo alle folk, og jeg får jo søke, så da skulle det ikke kreves så mye! :p

Lenke til kommentar
The Who er jo drit fete.

Musikken er fortsatt bra selv om de er gamle.

7996125[/snapback]

Blir aldri for gammal for gitarsmashing. 40 år etter at man starta

 

Selv om man ikke kan forvente seg det samme trøkket som i tidlig 1970, og ettersom tidenes beste rytmeseksjon er borte så har jeg litt lave forventninger. Likevel så skal det bli fantastisk å høre låtene live. Gruegleder meg nærmest. Er så usikker på nivået.

7996632[/snapback]

 

Delvis enig i dette, det blir langt ifra det samme trøkket og den samme måten som på 70-tallet. Jeg elsker jo 70-tallet, men det funker kanskje ikke like bra idag? Blir vel ikke så mange jevnaldrende i publikummet heller, og JA, rytmeseksjonen er borte, det blir liksom ikke the Who uten Keith Moon.

7997526[/snapback]

 

John Entwistle er også borte. Om man hører konserter fra 2001 (døde i 2002) og 2004 så hører man klart forskjell. The Ox var det viktigste elementet i bandet sammen med Moon instrumentalt. Palladino bruker et helt annet tonefall kan vi si. Entwistle brukte mye treble og distortion og hadde en mye mer twang i lyden. Sangene i seg selv funker nok like mye i dag, men tenker som så på energien deres, stemmen til Daltrey og ja rett og slett fordi 2 av verdens beste på hvert sitt instrument er borte.

Endret av tjalla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...