Gå til innhold

Roskilde 2007 - Informasjon & diskusjon

St-Cruz

Anbefalte innlegg

Stilig festival. The Who var dødsbra, Beastie Boys var tøft, Datarock eide, Arctic Monkeys har skjerpet seg og Big Bang fikk en flott intro til større festivaler.

Til tross for en hard start er jeg veldig fornøyd. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg følte at Arctic Monkeys, et band jeg virkelig digger, var ganske tamme. Ikke Queens of the Stone Age-stå helt i ro gjennom hele konserten-tamme, men likevel ikke spesielt interessante å se på. De var flinke live og de spilte alle favorittene mine, men jeg savnet likevel litt mer liv. Kanskje de skulle spilt senere på dagen.

Shrug.

Lenke til kommentar

Noen andre som fikk med seg Camera Obscura? Det var utrolig, utrolig comfy musikk. Må sikre meg en skive fra de.

The Who tok fullstendig av, og heldige oss som hadde kongeplasser helt foran. Thomas Dybdahl var vakker og dyktig som forventet. Datarock var ballefett, men lyden var litt dårlig. QoTSA skuffet, så jeg stakk etter 45 minutter.

Arctic Monkeys hadde jeg ikke et forhold til, men jeg så 20 minutter før jeg kjedet meg og stakk for å spise suppe.

Angrer virkelig ikke på at jeg dro, selvom været var kjipt. Jeg har hatt det så latterlig morsomt.

Sees til neste år. :wee:

Endret av Aidskake
Lenke til kommentar

Festivalens store flopp, musikkmessig, må være Red Hot Chili Peppers. Steine og spilte mye feil. Og den endeløse improviserte jamminga mellom hver sang var jo bare tull! Og at det dagen etterpå ble skrevet i avisen at det var urtete de hadde drukket setter kronen på verket.

BigBang gjorde en kjempebra prestasjon, men kunne spart seg for den Afghanistantalen. Muse var den feteste konserten i mine øyne, men de spilte alt for høyt! Jeg som ikke hadde øreplugger måtte rive opp t-skjorta mi for å lage noen.

Lenke til kommentar
Angrer virkelig ikke på at jeg dro, selvom været var kjipt. Jeg har hatt det så latterlig morsomt.

9042026[/snapback]

Hvordan gikk det forresten med planen om å gå fra Køben og inn til festivalen? (Har uansett hørt at det hvertfall er veldig dumt å følge jernbanesporet på den strekningen) ;)

Lenke til kommentar
Hvordan gikk det forresten med planen om å gå fra Køben og inn til festivalen? (Har uansett hørt at det hvertfall er veldig dumt å følge jernbanesporet på den strekningen) ;)

9043752[/snapback]

Tardene jeg dro med som ikke ville =D

.. men det var like greit. Idéen virket bedre i hodet mitt enn den hadde vært i praksis er jeg redd.

Like greit at vi droppe RHCP tydeligvis. De spilte visst ikke så mye gammelt heller, så jeg hadde mest sannsynligvis ikke likt det så altfor mye.

De avisene var hendige. Fikk kjøpt alle syv utgavene på dansk for 40 kroner siste dagen.

Endret av Aidskake
Lenke til kommentar
Lol, Pants og jeg tok feil buss inn til festivalområdet etter å ha handlet et brett øl, to stoler,og et partytelt i Roskilde by. Så vi måtte bære alt fra East inngangen, til C-campen. Det var slitsomt.

Tidenes tur.

9043873[/snapback]

Hvor bodde dere på C? Hvis dere så mye grafitti og hørte en gjeng fulle trøndere som til stadig sang RBK-sanger og noen Åge-sanger i ny og ned og sa det meg og noen til.

Jeg tok forresten tog fra kød til roskilde, og pirattaxi fra roskilde til festivalområdet, men fyren kjørte oss bare til east, så vi måtte gå rundt. Var 4km, men heldigvis stoppet en 70 år gammel dame og spurte om vi ville ha skyss, ja takk!

Endret av smoothie
Lenke til kommentar
Hvor bodde dere på C?

9044306[/snapback]

Vi lå like ved vindmølla. Litt inn, ca C84 tror jeg. Vi hadde blant annet et grønt telt med et bittelite piratflagg på. Stod "pant, aids, pete, Cash" på det, men det var ikke så altfor tydelig.

Hva med du/dere?

Håper dere spiste kebab ved skateparken, for den var tasty.

Endret av Aidskake
Lenke til kommentar
La nettopp merke til den ene linja i signaturen din. Jeg så ei jente med samma linja på en t-skjorte på lavprisekspressbussen som gikk fra køben i går klokka 2200, var det deg da eller?

9044402[/snapback]

Det var meg vøtt. =D

Vi var tre som hadde samme tskjorte på oss, men jeg var den eneste som ikke hadde annet over enn en åpen jakkegenser. Grønn piratbukse hadde jeg også. Brunt, langt hår.

Den tskjorta eier. Jeg kjøpte to stykker til 20,- per tskjorte.

Lenke til kommentar
Tok bare bussen hjemover. Jeg var han med villtgroende skjegg og en brun tyntstripende genser. Sammen med en kamerat med hvit afro og solhatt :D

Stod helt bakerst i køen

9044692[/snapback]

PM meg et bilde, nå er jeg nyskjerrig. =D

Hvor lenge stod dere i kø for å få armbånd? To av oss stod i 4, mens de resterende fire bare stod i litt over 2 timer. Tror vi slapp billig unna i forhold til mange andre. Et par vi snakket med hadde stått i SYV timer. O_o

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...