Gå til innhold

Roskilde 2007 - Informasjon & diskusjon

St-Cruz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da entrer jeg nå snart lavprisekspressbusshelvetet! :) 8 timer kjøring og entrer Køben klokka 7 på morgenen! Deretter bærer det inn til resten av gjengen som har campet fra åpningsdagen.

Snakkes på Roskilde folkens! :D

Endret av Negotiation
Lenke til kommentar

Synd at dere fikk helvetesværet i år. Jeg trodde det var ganske ille i 2004, men de bildene jeg har sett sålangt fra iår gjorde jo 2004 til bare litt irriterende.

Uansett skjønner jeg ikke hvorfor de ikke flytter festivalen til litt senere på sommeren da det tradisjonelt er bedre vært uansett da.

Lenke til kommentar
Ser ikke akkurat lekkert ut der nå, nei. tusenvis av folk drar hjem pga regn og gjørme.

9017190[/snapback]

Jeg er/var en av de. Etter 50mm med regn fordelt på 3 dager i strekk ga teltet etter og det kom masse regn inn i det. Partyteltet vårt blåste til helvete nesten hele tiden, og gaffateipen ga bare mer og mer etter. Var ikke så morsomt å vasse i gjørme som gikk opp til leggene heller. Hadde alt for dårlige klær til et slikt vær med meg i år, men sitter igjen med litt mer erfaring nå :)

Uansett digg å komme hjem til Trondheim med sol og 26 grader :love: Selv om stemningen på campen i Roskilde var upåklagelig. Fikk forøvrig med meg Arcade Fire og Blacksmith Reckords Talib Kweli før jeg dro inn til køben, sistnevnte var en enormt bra konsert!

Lenke til kommentar

Ja var leit dette her.. Skal ikke mobbe dere for å kaste inn håndkleet, var litt vel ekstremt mye nedbør. Sånn sett er jeg glad for at jeg ikke dro i år, telt + regn er noe av det værste jeg vet.

Lenke til kommentar

Ser det er meldt enda 20mm regn til helga, dette blir ikke pent. Fått sett noen mms fra rundt Orange også, folk som står med gjørme til knærne og pumper opp gjørme. Er meldt temmelig kraftig vind også. Er såklart surt å gå glipp av mange konserter, men har hatt det sykt morsomt den uka jeg var i danmark, mye takket være de ~20-25 folka jeg har campet med. Like greit for min del å dra hjem nå til finværet her i Trondheim, det eneste jeg er litt deppa for å ikke få se er Arctic Monkeys, Muse og Basement Jaxx på siste dagen.

Lenke til kommentar

Vi holdt ut til tross for regn, gjørme og lunkent øl, og det var verdt det. The Who-konserten tok helt av, om noen minutter er det Muse og kvelden avsluttes med en flaske Absolut og en solid dose Basement Jaxx.

LEGENDARY

-Steffy & Petter

Lenke til kommentar

Når man sitter i et telt og er våt og alt føles kjipt, må man bare tenke at

"det er bare et par dager, hele resten av året kan jeg ta lange varme dusjer og gå i tørre klær. Men jeg kan ikke se konserter hele resten av året!"

Lenke til kommentar

Da har jeg kommet hjem, var helt konge!

The Who rocka villt, teltet holdt seg tørt, og stemningen var på topp.

Det beste synes jeg var å bare gå på konserter med artister jeg visste lite eller ingenting om og bli overrasket av genial musikk. Eksempler var "John Legend", "Anthony B", "Musicians of the Nile" og "Spiritualized - Acoustic Mainlines".

Lenke til kommentar

Feiga ut jeg også, dro hjem seint på kvelden på torsdag. Det skal sies at det ikke var mitt initiativ, plutselig var alle andre fast bestemt på å dra hjem, så jeg gadd ikke bli igjen "aleine". Jeg angrer ikke på det, ettersom jeg ble forkjøla samme dagen jeg kom hjem. Ikke veldig, men nok til at det hadde ødelagt endel.

Skal jeg dit neste år blir det å bestille uka før og kjøre ned. Blir neppe utsolgt med dette været i år. Bare se på salget i 2005, og i 2004 var det langt fra like ille. Men det blir nok heller Wacken da, når Maiden kommer er det ikke vanskelig å få med seg en stor gjeng dit.

Lenke til kommentar

Ahh, godt å være hjemme. Gleder meg til nesteår! :D

Akuratt sovet meg igjennom Jurasic Park, og skal nå prøve å sove i seng på første gang på lenge uten en buss som spiller musikk, stonere som skriker til hverandre, teltduken som flapper meg på øret og vannpytter i teltet. Wish me good luck!

Lenke til kommentar
Da har jeg kommet hjem, var helt konge!

The Who rocka villt, teltet holdt seg tørt, og stemningen var på topp.

Det beste synes jeg var å bare gå på konserter med artister jeg visste lite eller ingenting om og bli overrasket av genial musikk. Eksempler var "John Legend", "Anthony B", "Musicians of the Nile" og "Spiritualized - Acoustic Mainlines".

9034770[/snapback]

John Legend var rimelig hunkish, men den største overraskelsen var nok Musicians of the Nile. Synd at vi ikke rakk mer, de var knallgode.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...