Peppep Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Jeg kan garantere at du får bruk for den Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) Fy fader. Driver å prøve å pakke nå og sekken veier et tonn og ser ut som en bobil. Alt skal festes på den Har ikke funnet ut hvordan jeg skal feste preseningen enda da. Den er sån glatt, at den bare sklir ut. Forslag? _ Gaffateip ble reddningen! Håper alle har husket sitt eksemplar av laminert Chuck Norrisk plakat! Endret 29. juni 2007 av Steinmann Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Hehe Det er lovende ut med tanke på været da! http://www.dagbladet.no/vaer/uni/-3815972 Spådd mindre regn nå en det det var tidligere i uken! Lenke til kommentar
pwnde Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Har begynt å pakke nå, såvidt Gjør det iallefall sånn her: tar fram alt jeg trenger, og alt jeg tror jeg kan få bruk for, så sorterer jeg det og fjerner mest mulig jeg antakelig ikke trenger alikevel. Prøver også å ha i bakhodet at det er butikker i nærheten, og københavn ikke er langt unna. Er fullt mulig å handle småting etter man har kommet ned til danmark. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Har begynt å pakke nå, såvidt 8973324[/snapback] Få nå ræva i gir! Hvis ikke er du dømt til ei uke ute på vest-camp siden. Laaangt fra konserter og scener. Lenke til kommentar
pwnde Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Har begynt å pakke nå, såvidt 8973324[/snapback] Få nå ræva i gir! Hvis ikke er du dømt til ei uke ute på vest-camp siden. Laaangt fra konserter og scener. 8973395[/snapback] Jeg jobber best under press Anyways, må jo uansett rekke flyet, så har ikke så mye å si om jeg pakker mest nå, eller tar det i morra Lenke til kommentar
Vice Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Har begynt å pakke nå, såvidt 8973324[/snapback] Få nå ræva i gir! Hvis ikke er du dømt til ei uke ute på vest-camp siden. Laaangt fra konserter og scener. 8973395[/snapback] Jeg jobber best under press 8973426[/snapback] Skjønner.. Personlig jobber jeg helt forferdelig under press. Men dog, uten press jobber jeg ikke i det hele tatt...så da så... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Få nå ræva i gir! Hvis ikke er du dømt til ei uke ute på vest-camp siden. Laaangt fra konserter og scener. 8973395[/snapback] Liker meg i vest jeg! Var der i fjor. Det er lengere fra vest til de største scenene ja, men er snakk om ca 2min å gå eller noe Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Er det ikke øst som er et høl da? Mange som kom fra vest til øst fordi det var så kaos der Nå er nesten alt pakket, og jeg er supergira. Men båten går ikke før kl 5. På tide å begynne å drikke snart Lenke til kommentar
gsn Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Hva har jeg glemt å pakke? Klar som ett egg nå! Hayseed Dixie skal bli så herlig ! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Er det ikke øst som er et høl da?Mange som kom fra vest til øst fordi det var så kaos der 8974126[/snapback] Var litt i Øst i fjor fordi sebroren min bodde der. Fikk sammen bildet som deg Nå skal jeg ut å kjøpe støvler og regnbukse! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Er det ikke øst som er et høl da?Mange som kom fra vest til øst fordi det var så kaos der 8974126[/snapback] For å si det slik, det er en grunn til at Øst er fullstendig opptatt ca. 15min etter åpningstid. Etter det er man forvist til de ytre områder, evt. vestsiden. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Så lenge man ikke ligger på south, eller ved et pissehull, som er hele utkantent går det nok greit Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Hva har jeg glemt å pakke? 8974378[/snapback] Har du det opplagte (klær, regntøy+støvler, telt, sovepose, liggeunderlag eller tilsvarende, billetter, toalettsaker, mobil, lommebok(visa?), så greier du deg. Utover det har jeg med kamera, ladere (mobil+kamera), lommeradio, pass (ikke nødvendig, men skader ikke), presenning, paraply, liten hengelås, et lass av plastposer (skittentøy...vått skittentøy), håndklær, maglite og øreplugger (himmelsk om natten!). Flyplassen om en time. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Så lenge man ikke ligger på south, eller ved et pissehull, som er hele utkantent går det nok greit 8974951[/snapback] Woot, hva er galt med south? Der jeg skal være, sånn get-a-tent opplegg. :S Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Woot, hva er galt med south? Der jeg skal være, sånn get-a-tent opplegg. :S 8975243[/snapback] Tror det er ett stykke fra selve området, også tror jeg det er der familier pleier å ligge. Get A Tent Ligger på Camping SouthGet A Tent-området ligger på Camping South, et nyligt etableret campingareal beliggende ca. 7 km. syd for Festivalpladsen. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Da har jeg begynt pakkingen. Pakker alt inn i forskjellige poser for å holde ting mest mulig tørre. Alt som er i baggen er i poser nå, håper det blir en taktikk som fungerer. For jeg stoler virkelig ikke på teltet mitt. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Noen som vet hvordan det er med strømtilgang der nede? Dama har kjøpt en svær oppblåsbar dobbelmadrass med ledning som trengs stikkkontakt for å blåses opp. (Prøvde med vanlig pumpe, men det så ut til å ta timesvis. Ga opp etter ett minutt. ) Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Pakkingen er ferdig, klar til å stikke ned til bussen nå. Gleder meg til jeg kommer frem Lenke til kommentar
Vice Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Noen som vet hvordan det er med strømtilgang der nede? Dama har kjøpt en svær oppblåsbar dobbelmadrass med ledning som trengs stikkkontakt for å blåses opp. (Prøvde med vanlig pumpe, men det så ut til å ta timesvis. Ga opp etter ett minutt. ) 8977190[/snapback] Ikke for å være veldig negativ, men med mindre et mirakel skjer kan du glemme å få strøm for å blåse opp en luftmadrass... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå