Gå til innhold

Roskilde 2007 - Informasjon & diskusjon

St-Cruz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fy fader. Driver å prøve å pakke nå og sekken veier et tonn og ser ut som en bobil. Alt skal festes på den :D

Har ikke funnet ut hvordan jeg skal feste preseningen enda da. Den er sån glatt, at den bare sklir ut. Forslag?

_

Gaffateip ble reddningen! :D

Håper alle har husket sitt eksemplar av laminert Chuck Norrisk plakat! :cool:

Endret av Steinmann
Lenke til kommentar

Har begynt å pakke nå, såvidt :p

Gjør det iallefall sånn her: tar fram alt jeg trenger, og alt jeg tror jeg kan få bruk for, så sorterer jeg det og fjerner mest mulig jeg antakelig ikke trenger alikevel. Prøver også å ha i bakhodet at det er butikker i nærheten, og københavn ikke er langt unna. Er fullt mulig å handle småting etter man har kommet ned til danmark.

Lenke til kommentar

8973324[/snapback]

Få nå ræva i gir! Hvis ikke er du dømt til ei uke ute på vest-camp siden. Laaangt fra konserter og scener.

8973395[/snapback]

Jeg jobber best under press :closedeyes:

Anyways, må jo uansett rekke flyet, så har ikke så mye å si om jeg pakker mest nå, eller tar det i morra :p

Lenke til kommentar

8973324[/snapback]

Få nå ræva i gir! Hvis ikke er du dømt til ei uke ute på vest-camp siden. Laaangt fra konserter og scener.

8973395[/snapback]

Jeg jobber best under press :closedeyes:

8973426[/snapback]

Skjønner..

Personlig jobber jeg helt forferdelig under press. Men dog, uten press jobber jeg ikke i det hele tatt...så da så... :fun:

Lenke til kommentar

8973395[/snapback]

Liker meg i vest jeg! Var der i fjor. Det er lengere fra vest til de største scenene ja, men er snakk om ca 2min å gå eller noe :p

Lenke til kommentar
Er det ikke øst som er et høl da?

Mange som kom fra vest til øst fordi det var så kaos der :p

8974126[/snapback]

For å si det slik, det er en grunn til at Øst er fullstendig opptatt ca. 15min etter åpningstid. ;) Etter det er man forvist til de ytre områder, evt. vestsiden.

Lenke til kommentar
Hva har jeg glemt å pakke? :p

8974378[/snapback]

Har du det opplagte (klær, regntøy+støvler, telt, sovepose, liggeunderlag eller tilsvarende, billetter, toalettsaker, mobil, lommebok(visa?), så greier du deg. Utover det har jeg med kamera, ladere (mobil+kamera), lommeradio, pass (ikke nødvendig, men skader ikke), presenning, paraply, liten hengelås, et lass av plastposer (skittentøy...vått skittentøy), håndklær, maglite og øreplugger (himmelsk om natten!).

Flyplassen om en time. :w00t:

Lenke til kommentar
Woot, hva er galt med south? Der jeg skal være, sånn get-a-tent opplegg. :S

8975243[/snapback]

Tror det er ett stykke fra selve området, også tror jeg det er der familier pleier å ligge.

Get A Tent

Ligger på Camping South

Get A Tent-området ligger på Camping South, et nyligt etableret campingareal beliggende ca. 7 km. syd for Festivalpladsen.

Lenke til kommentar
Noen som vet hvordan det er med strømtilgang der nede? Dama har kjøpt en svær oppblåsbar dobbelmadrass med ledning som trengs stikkkontakt for å blåses opp. (Prøvde med vanlig pumpe, men det så ut til å ta timesvis. Ga opp etter ett minutt. :p)

8977190[/snapback]

Ikke for å være veldig negativ, men med mindre et mirakel skjer kan du glemme å få strøm for å blåse opp en luftmadrass...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...