Steinmann Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Var å kjøpte billig gitar og strenger(Vil ikke ta med min egen), regntøy, og spade igår Kosta 800,- for sammenleggbar så jeg kutter skaftet på den jeg kjøpte. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Gitar er fint ja, vi kjøpte for ca 1000,- i Roskilde i fjor /m veske. Men det ble stjålet i løpet av festivalen Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Gitar er fint ja, vi kjøpte for ca 1000,- i Roskilde i fjor /m veske.Men det ble stjålet i løpet av festivalen 8960556[/snapback] Derfor vi kjøpte for 500 på Smart Club Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Haha var der å kjøpte telt i går En venn av meg jobber på musikkbørsen eller hva det heter så tror han skulle fikse gitar. Men Steinmann tror du ett bateri med 120Ah vil holde til ett bilanlegg hele festivalen eller burde vi ha med lader? Lenke til kommentar
Digitize Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Det der må være det dårligste sjekketrikset jeg har sett. 8960125[/snapback] Hehehe, oh yes ! Men tur blir det uansett, vi ses over helgen allesammen ! PARTY HARD ! Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Haha var der å kjøpte telt i går En venn av meg jobber på musikkbørsen eller hva det heter så tror han skulle fikse gitar. Men Steinmann tror du ett bateri med 120Ah vil holde til ett bilanlegg hele festivalen eller burde vi ha med lader? 8960596[/snapback] Det kan godt hende det holder. Men ville personlig ikke tatt sjansen. Kjører dere ned ville jeg nok tatt med lader og latt den ligge i bilen. Skader liksom ikke. Ikke finn på å ta bateriet fra bilen da Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Hehe, fant en lader hjemme og den veide ikke stort så tar den med. Det er bare noen av oss som skal kjøre ned så de tar med kassen heldighvis. Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Uff. DMI meldig ikke kanonvær http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/byvejr...ark.htm?by=4000 Bare det ikke blir som i 2004 er jeg fornøyd Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Skulle vel egentlig ikke på Roskilde selv da, men siden dama vant et par billetter til lørdagen samt gratis flytur og overnatting samt lommepenger så ser det ut til at det blir en dag på Roskilde igjen for første gang på mange år. Blir sikkert en fin fest det og når natten senker seg så drar vi inn til København på et finere hotell. Absolutt en fordel hvis været har tenkt å være like godt på festivalen som det har vært i Roskilde i det siste. Roskilde 2004 var jeg der sist, skikkelig gjørmebad. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Vil det si at det er du som tar med deg det regnet som meldingene sier at vi får? Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Er faktisk veldig redd for det. Trodde jeg skulle få en skikkelig sommer i år men ja for å si det sånn så ser det ut som om den kommer til å regne bort. Fra 36 grader i april og begynnelsen av mai til 16 nå. Skulle aldri ha flyttet fra Norge hehe. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Driver å pakker, og må si værmeldingen ødelegger for pakkingen. Snakker 2 tjukke gensere tilfelle regn osv :s Må huske å kjøpe gummistøvler imorgen :s Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Hvordan er det med alkoholsalg i Danmark? Når stenger salget i butikker utenfor Roskilde? Hva kan man ta med inn på festivalen? Lenke til kommentar
Döden Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Tenker jeg kjører fotposer i stedet for gummistøvler. Dumt? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Tenker jeg kjører fotposer i stedet for gummistøvler. Dumt? 8966305[/snapback] Kanskje ikke det lureste nei Dritt å gå i våte sko selv om man ikke er våt selv. Silikonerte mine sko ista, men blir det det gjørmehelvete som er ventet holder det ikke. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Hvordan er det med alkoholsalg i Danmark? Når stenger salget i butikker utenfor Roskilde? Hva kan man ta med inn på festivalen? 8966108[/snapback] Alkohol selges hele døgnet og inn på campingen kan du ta med deg alt av lovlig alkohol. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Tror utsalget stenger i 3 tiden faktisk. Mener å huske det fra ifjor. Litt skuffa når vi kom og faktisk ikke fikk øl. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Ja er vel rundt 3 også åpner de 09.00 eller noe? Hvertfall første dagen Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Akkurat alkoholen tror jeg neppe blir problemet. Vi kom til Roskilde by klokken "midt på natten" og fikk da kjøpte nok av alkohol i kiokser osv før vi tok en taxi til campingen som åpnet morgenen etter. I Roskilde by har de forresten veldig god calazone på en av de restaurantene som drives av noen av utenlandsk herkomst. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Nå driver jeg å pakker! Men finner ikke regnbuksen min! Tror jeg kommer til å få bruk for det dessverre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå