funkimonki Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 (endret) Uflaks for meg at ingen her vet en dritt om Green Camp, når en stakkars møkkamann trenger litt info så sårt. Ref. øverst på forrige side. Hrmpf. Endret 26. juni 2007 av funkimonki Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 På Wacken deler de ut kjempe-wacken flagg i gave til folk som returnerer søppelsekker når de drar. Så alle samler søpla si for å få flagget. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Jeg vurderer å ikke drasse med meg regntøy, og heller kjøpe det i roskilde om det blir behov, men er kanskje litt optimistisk? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) Man har da ikke tilgang til strøm på festivalområdet? 8951907[/snapback] Jo, men du må levere inn til lading i de "bodene" koster litt penger også for man ladet mobil, kamera ol. Da må jeg kjøpe gummistøvler i dag, bare håper jeg slipper å bruke dem. Selvom det ikke ser så lyst ut. Meldt regn til tirsdag. Men ikke mye da 1-2mm så det blir vel bare en liten byge eller noe. Endret 27. juni 2007 av GnoMiz Lenke til kommentar
hsds Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 En liten byge på Roskilde er mer enn nok til at det blir gjørmebad, så ta med dere støvler ihvertfall Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Det regner jo der nede nå, så er nok vått i bakken før vi kommer Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Jo, men du må levere inn til lading i de "bodene" koster litt penger også for man ladet mobil, kamera ol.8953519[/snapback] Ålreit. Så lader til f.eks kamera, må man naturligvis ha med selv? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Jo, men du må levere inn til lading i de "bodene" koster litt penger også for man ladet mobil, kamera ol.8953519[/snapback] Ålreit. Så lader til f.eks kamera, må man naturligvis ha med selv? 8954508[/snapback] Stemmer. De har kun strøm. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Jo, men du må levere inn til lading i de "bodene" koster litt penger også for man ladet mobil, kamera ol.8953519[/snapback] Ålreit. Så lader til f.eks kamera, må man naturligvis ha med selv? 8954508[/snapback] Slik har det hvertfall fungert før... Ofte har det også vært en eller annen reklamebod fra telefonoperatører hvor man kan få den ladet gratis. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Et annet tips dersom dårlig vær: Spade. Dersom regnet setter inn for fullt melder ofte behovet seg for å lage litt drenering på egenhånd. En liten spade(i metall) kommer da veldig godt med, og har reddet mang en leir fra oversvømmelse. Litt stress å drasse med seg, men dersom man kjører bil ned er det jo null problem. Ellers er jo (forsvarets)feltspader små og kompakte. Da slipper man hvertfall å grave med pinner/teltstenger/flasker og annet improvisert utstyr. Men pass godt på den dersom den først kommer til nytte, da det vil være masse folk i umiddelbar nærhet som gjerne vil bruke den også. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=145370 Hovefestivalen regnet hvertfall fullstendig bort i natt, og det er iverksatt kriseplaner for å evakuere folk vekk fra den ene teltcampen. Alt drukner i et hav av vann og gjørme. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=145370 Hovefestivalen regnet hvertfall fullstendig bort i natt, og det er iverksatt kriseplaner for å evakuere folk vekk fra den ene teltcampen. Alt drukner i et hav av vann og gjørme. 8954610[/snapback] Må vel bare ta det med et smil, og omfarme gjørmen da :\ Tror nettene er værst, og aldri ha tørre klær. Noen som har erfaringer? Lenke til kommentar
Digitize Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) Hey Ho - off we go ! Vi sees på Roskilde allesammen ! Endret 28. juni 2007 av Digitize Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Så to hyggelige jenter kan få sitte på gratis, mens hvis det er to gutter må de betale? Søtt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Det der må være det dårligste sjekketrikset jeg har sett. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Hadde jeg vært jente, så hadde jeg blitt direkte skremt av det tilbudet. -- Jeg har pakket ferdig nå, og reiser til Oslo imorgen tidlig. Gooood stuff. Håper jeg har husket alt, folk er velkommen til å poste tips som er noe utenom det vanlige, som f eks hodelykt, tau, teip, kortstokk, osv. Slike ting man gjerne glemmer. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Ekstra håndklær til å tørke av skoene før du labber inn i teltet full av gjørme? Så slipper du å få sølevann på teltgulvet. Bare kaste de når du drar. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Ikke dårlig, tror jeg må kjøpe noe billig der nede. Tenkte å kjøpe billige flipflops (awesome produkt), håndkler, sokker, osv, som jeg kan kaste etterpå. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Jah, ha med ekstra sokker i massevis, så du kan skifte hver gang de blir våte/sure. Ikke noe vits å stappe masse sure sokker i baggen og dra med hjem, bare kast dem. Så slipper det å stinke hest av baggen når du åpner den hjemme. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 folk er velkommen til å poste tips som er noe utenom det vanlige, som f eks hodelykt, tau, teip, kortstokk, osv. Slike ting man gjerne glemmer. 8960142[/snapback] Hehe hakke pakket noe av det Hva med teltimprignering (eller hvordan det skrives) tror ikke det er dumt nå som det skal komme litt regn der nede. flipflops er også godt å ha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå