Döden Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Meg og Henrik L tok buss i 2005, satt 14 timar innestengt i verdens trangaste buss utan lufting eller AC. DØDEN. 8852293[/snapback] Säfflebussen? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Tok egen roskildebuss jeg, det fungerte bra det. Spilte god musikk og var godstemning med pils og det hele Lenke til kommentar
pwnde Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Eg er med på å stå fremst på MCR og kaste svarte dametruser mot scena.8852207[/snapback] Hvorfor ikke heller kaste svette manneboksere? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Meg og Henrik L tok buss i 2005, satt 14 timar innestengt i verdens trangaste buss utan lufting eller AC. DØDEN. 8852293[/snapback] Säfflebussen? 8855474[/snapback] JA! DØD OG PINE! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Hva kan man forvente å betale for øl/annen drikke, forresten? Jeg så snakk om innkjøp av store mengder øl, er det bare å vende seg til lunken øl med en gang? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Man kjøper vel ikke mer enn en kasse av gangen. Viktig å spørre etter en "kald" en. Kald pils på roskilde er ikke noe kjent faktum. Hehe Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Er vanskelig å unngå halv-lunken øl, men det er mange teknikker folk bruker for å holde ølet kaldt. Her har du alt fra løsninger som krever en del arbeid (grave hull som passer til en kasse, skal visst fungere veldig bra) til enklere løsninger som å ta fuktige klær rundt drikken og putte det i solen. Er en del Roskilde-guider, bl.a. til nedkjøling av drikke her: http://roskilde.dudelab.org/content/category/8/23/32/ Prisene på camping-/festivalområdet finner du her. Kjøper du en kasse med 24 Tuborg-bokser, så koster det under 6,50 (inkl pant) per boks. Du kan få det billigere hvis du drar til vanlige butikker og kjøper, men fordelen med å kjøpe det på campingen er at da får du det kaldt, og du slipper å frakte det så langt. Det hele blir en prioriteringssak, for kjøper du det i butikker kan du få det til halvparten av prisen (kanskje 2-3 kr/boks), men det er varmere og mindre praktisk. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Jeg vurderer å grave høl iår altså. Hørtes morro ut. Får man kjøpt spade der? Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Tviler på at de selger det på festivalen, men burde ikke by på store problemer å skaffe det i Roskilde by. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 2 meter ned er drøyt dypt da! Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Tar du med den skal jeg grave jeg Bør jo ga sammen flere camps for å grave et sån hull. får jo flere kasser der. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Haha, 2 meter er jo fullstendig uaktuelt. Tydeligvis skrevet av noen som absolutt ikke har gravd noe særlig selv før. Noe som funker passe bra er å grave et relativt lite hull, legge en presenning oppi slik at hullet blir vanntett og så fylle det med vann. Legg ølen oppi der og det holder seg kaldt lenge. Dekk også over hullet om dagen slik at sola ikke varmer det opp. Om det skulle bli litt lunket på slutten av dagen så vil natten gjøre sitt til at vannhullet har blitt kaldt igjen i løpet av natten. Ulempen med dette er selvsagt at selv et lite hull krever relativt mye vann. Noe som da må bæres fra nærmeste vannkilde på en kreativ måte, da de fleste ikke har med seg store bøtter på festival. Men uansett, er ikke noen spesiell grunn til å stresse med avkjøling av øl. Festival-øl skal være lunkent. Lenke til kommentar
pwnde Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Ingen som ser Myth Busters? De prøvde jo å kjøle en six pack http://kwc.org/mythbusters/2005/03/mythbus..._a_sixpack.html Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Må man ha kjøpt biletter til bussen hjem på forhånd? Fikk kjempe lyst til å mixe å trikse litt, å få til guitar hero på roskilde. Tror camp'n med guitarhero fort blir en populær camp Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Jeg driver og lurer på å kjøpe en billett på bruktmarkedet, men er redd for å bli svindlet. Noen tips til hva jeg skal se etter på billetten for å være sikker på at den er ekte? (møter selger personlig) Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 No idea, men 2 kompisar av meg slapp inn med falske billettar i fjor utan problem. Konstrollen er ikkje akkurat über. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Billetten min er av typen PDF, med bar code. Skannes dette arket to ganger så vil det gjerne registreres? Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Da var programmet ute! Her! For meg var det bare Hayseed Dixie og Big Bang som kræsja. Iallefall som jeg har sett nå.. Big Bang på Orange var litt uventa da! Lenke til kommentar
Yteliss Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Da var programmet ute!Her! For meg var det bare Hayseed Dixie og Big Bang som kræsja. Iallefall som jeg har sett nå.. Big Bang på Orange var litt uventa da! 8921537[/snapback] Tiesto og rhcp crasha litt:/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå