theoriginalAidskake Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 ...og der var Roskilde så og si utsolgt. Offisielt er den utsolgt, men det er fortsatt underleverandører som har billetter igjen, bl.a. Billettservice.8759728[/snapback] Det hadde jeg aldri, aldri gjetta på kom til å skje. Lenke til kommentar
cfx86 Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (poster igjen siden det er en ny side) Når jeg søker på 'roskilde' på billettservice så kommer det opp Billetter på 'spillesteder' og 'arrangementer'. Er det samme hva jeg velger, og hva betyr at de er unummerert? Hilsen n00bzez Lenke til kommentar
simenn Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 det er akkurat det samme hva du velger, ja. du har ikke mulighet til å bestille dagspass til roskilde, så samme hva du gjør vil du ende opp med riktig billett. unummerert betyr at arrangøren ikke benytter noen form for nummerering av seter/plasser/o.l. om den koster 1660,- er alt vel. Lenke til kommentar
cfx86 Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Edit: okok, takk Endret 1. juni 2007 av cfx86 Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Hehe, står over.. Men takk for tipset Edit: Bortkastet tid å lese om rykter som foregikk i januar, februar, mars etc.. 8757556[/snapback] Danskebåten er ganske ypperlig. Går shuttlebusser fra kaia i Køben til togstasjonen. Tog derfra til Roskilde og så tog videre til festivalplassen eller taxi. 10min med taxi ca. Lenke til kommentar
andreasg88 Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Slenger ut de dagene jeg veit: Torsdag: Red Hot Chili Peppers Bjørk The Killers Arcade Fire Fredag: Beastie Boys Dizzee Rascal Klaxons Queens of The Stone Age Lørdag: The Who Hayseed Dixie Søndag: Arctic Monkeys Muse The Ark Noen som veit hvilke dager noen andre band spiller på? Endret 2. juni 2007 av andreasg88 Lenke til kommentar
hsds Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Sunday 1/7 1 2 3 4 Atoi (*) Choir of Young Belivers (*) Gorilla Angreb Høgno Lisberg (*) Mit Nye Band (*) Monday 2/7 Decorate. Decorate. (*) The Floor Is Made Of Lava Transmission Low Tuesday 3/7 As In RebekkaMaria Death by Kite Highway Child Marybell Katastrophy (*) Wednesday 4/7 Detektivbyrån Forest and Crispian KLoAK (*) Turboweekend Ungdomskulen Thursday 5/7 120 Days Arcade Fire Aronas Badun Band Ane Björk Booty Cologne The Brian Jonestown Massacre (*) The Killers Kassekou Kouyate & Ngoni Ba (*) LCD Soundsystem Mapei (*) Mastodon Mikkel Metal moi Caprice Murder Nortec Collective Oh No Ono Mikael Palner (*) The Psyke Project Quit Your Dayjob Speaker Bite Me Volbeat Friday 6/7 Beastie Boys Booka Shade Camera Obscura CSS (*) Dizzee Rascal Roky Erickson In Flames Jeans Team Junkyard Productions Jøden (*) Katatonia Klaxons Loney, Dear Mando Diao My Chemical Romance Nephew New Young Pony Club Nika Soup and Saya Source Mikael Palner (*) People Press Play Peter Bjorn and John Queens of The Stone Age Alice Rose The Sounds Stone Trow Records (*) Tenniscoats (*) Tiësto (*) Trentemøller Trost (*) Saturday 7/7 A Hawk and a Hacksaw AGF Morten Alick Asle Buraka Som Sistema DJ Click Cult of Luna (*) Data Rock Digital Mystikz, Loefah & MC Sgt Pokes DJ Diplo Djuma Soundsystem Dusty Thomas Dybdahl (*) Fanfare Ciocarlia (*) Holly Golightly Goose Grizzly Bear Hayseed Dixie Camille Jones KAL The Kissaway Trail Luomo (*) DJ Lasse Lyngbo (*) M.A.N.D.Y. Patrick Machine Head Mani Spinx The National (*) Mikael Palner (*) Martin Rostbøll Darko Rundek & Cargo Orkestra Slaraffenland (*) Sonic Junior (*) Soulsavers feat. Mark Lanegan (*) Strike Anywhere (*) Taxi Taxi! The Thermals True Tiger (*) The Whitest Boy Alive The Who Sunday 8/7 Against Me! Arctic Monkeys The Ark Basement Jaxx Beirut Blood Sweet Drum'n'Bass Big Band Chillosophy Music Electrelane (*) The Lionheart Brothers Muse Mikael Palner (*) Pixel Red Hot Chili Peppers Rhonda Harris Mike Sheridan Strung Out (*) Timbuktu & Damn! Tunng Wilco Zyklon DK - (*) = Nye tilføjelser UK - (*) = New additions Ifra et annet forum. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Har du kilder for de dagene du posta? Volbeat åpner selve festivalen på torsdag rundt klokka 5 mener jeg. Volbeat er et av de banda jeg aldri har hørt om før, men som jeg likte veldig godt! Til tross for at det høres ut som om vokalisten gjør seg til med mørk stemme En liten smakebit av Volbeat: kWHPPMcHoLk Lenke til kommentar
andreasg88 Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Fin liste.. Men noen som veit når det offisielle programmet slippes? Sjekka bare datoene utifra wikipedia og bandenes hjemmesider.. Står på wikipedia at RedHot spiller på torsdag. Noe jeg håper inderlig ettersom jeg må reise hjem tidlig på søndag.. De spiller hvertfall ikke på fredag (frankrike) eller lørdag (storbritania)... http://en.wikipedia.org/wiki/Roskilde_Festival_2007 Lenke til kommentar
cfx86 Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Hvor stor kjangs er det at det blir noen ledige billetter på billettservice.no? Fargen er for tiden RØD som betyr: 'For tiden få eller ingen ledige plasser Utsolgt' Er det noen andre plasser jeg kan få tak i? Endret 2. juni 2007 av cfx86 Lenke til kommentar
hsds Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Kommer alltid ut noen biletter på finn.no osv før festivalstart. Noen går for normalpris, andre går for litt høyere. Lenke til kommentar
pwnde Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Selv om jeg ble jævlig skuffa akkurat når hele bandlista ble sluppet, har jeg kommet fram til at det egentlig ikke er så ille alikevel. Hove har Incubus, jaja, men Roskilde har Hayseed Dixie, og det må sies å være hakket bedre Gleder meg noe sykt nå egentlig Lenke til kommentar
Endre Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Har du kilder for de dagene du posta? www.radiofestival.org Endret 2. juni 2007 av Endre Lenke til kommentar
Jan Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Noen som har en ekstra billett jeg kan kjøpe? En kompis av meg bestemte seg akkurat når det ble utsolgt. Send meg en pm asap om noen vet om en ekstra billett! Lenke til kommentar
pwnde Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Har du kilder for de dagene du posta? Volbeat åpner selve festivalen på torsdag rundt klokka 5 mener jeg. Volbeat er et av de banda jeg aldri har hørt om før, men som jeg likte veldig godt! Til tross for at det høres ut som om vokalisten gjør seg til med mørk stemme 8765347[/snapback] Sitter og hører på Volbeat sjøl nå. Tror det kan bli en jævlig bra kickoff (Så sant det er Volbeat som sparker i gang festivalen såklart ) Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 ca 1mnd igjen nå! Gleder meg! Noen som skal fly ned? Hva har du/dere betalt for det? Vurderer å kjøre, men vet ikke om vi for fikset oss bil Lenke til kommentar
hsds Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Om du skal fly så bør du få fingeren ut. Blir bare dyrere og dyrere nå.. Tog er alltid en mulighet, er du heldig kommer du deg ned og tilbake for en liten penge med minipris kampanjen. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Bare 26 dager igjen O_o Gått så voldsomt fort. Jeg som har telt ned siden 180 xD Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Er det noen som vet om det stemmer med det 1000 øl for 2000 kroner opplegget? Lenke til kommentar
simenn Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Er det noen som vet om det stemmer med det 1000 øl for 2000 kroner opplegget? 8780387[/snapback] hva, hvor? har ikke lagt merke til noe sånt, verken på universitetsradioens sider eller roskildeforumet... høres ut som et fornuftig spleiselag, om det skulle være. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå