Vice Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Har kjørt buss, bil og fly ned og fly er definitivt å anbefale. Spesielt når man skal hjem igjen er det herlig å bare bruke noen få timer på tilbakereisen. Buss fungerer greit nok,om enn litt treigt, men pass på å forhåndsbestill/kjøp returreisen også. Ellers kan det fort bli et jævla strev å komme seg tilbake. Endret 7. mai 2007 av Vice Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Går det tog fra Hirtshals til Roskilde (evt København)? Lenke til kommentar
TheInfamous Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Går ihvertfall tog titt og ofte fra Køben. Lenke til kommentar
pakke Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Går det tog fra Hirtshals til Roskilde (evt København)? 8563113[/snapback] Ja, men det tar nesten like lang tid som bussen fra Oslo til København. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Åssen er toleransen for at noen kamerater setter opp et telt for meg ved festivalstart, og så kommer jeg to dager seinere? Imellomtiden står teltet helt tomt. Er det sånn at så fort noen finner det ut så kommer de løpende og tenner på teltet? Lenke til kommentar
Endre Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Åssen er toleransen for at noen kamerater setter opp et telt for meg ved festivalstart, og så kommer jeg to dager seinere? Imellomtiden står teltet helt tomt. Er det sånn at så fort noen finner det ut så kommer de løpende og tenner på teltet? Hehe, neppe. Mange som gjør det. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Er det sånn at så fort noen finner det ut så kommer de løpende og tenner på teltet? 8575477[/snapback] Ingen brenning av telt nei. Men har opplevd at tomme telt rett og slett har blåst bort! Lenke til kommentar
Endre Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Hehe, billigtelta tåler ikke mye vind. Mens billigtelta til noen svensker som campa ved oss knapt holdt seg oppe i laber bris var det såvidt litt blafring i duken til mitt norske fjelltelt. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Nei er lurt å feste dem i bakken med teltplugger ja! Ellers har de hvite party-teltene til enkelte en lei uvane å begynne å flakse over campingplassen når det kommer litt vind! Men fornyelig å se på da siden det som oftest kommer en panikkslagen gjeng løpende hakk i hæl som en ilter hønseflokk. Lenke til kommentar
stskjer Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Jeg og min vennegjeng skal iallefall ned, vi skal ha en liten minibuss og så skal vi ta båten Har tro på at det kommer til å ta av noe sinnsykt både på båten og på veien ned:) Hadde vært artig om det hadde vært flere som ville møttest og festet sammen, vi er ikke så mange Lenke til kommentar
Anne-Roskilde Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Jepp, blir bra i år. Skal ned på onsdagen jeg da, 4, og skal visst bo i København, men blir jo på Roskilde de tidlige natt timer. Har noen noe informasjon om det går shuttle tog, busser osv i sånn 12, 1 eller 2 tiden mot køben? Lenke til kommentar
pakke Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Ingen brenning av telt nei.8575799[/snapback] Det er nok ikke det som skjer oftest, men i 2004 ble mitt telt brent ned midt i uka. Noen hadde vært innom og forsynt seg av de få verdisakene som lå igjen der, og svei like godt av resten av stashet. Det var relativt ubehagelig å sove oppå teltet i stedet for inni, men er man godt nok bedøvet av whisky og lunken tuborg går selv det som en drøm. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 (endret) Aiaiai, Gojira er bly live. Og der var billetten min komen med posten òg. Jeah. Endret 16. mai 2007 av KimNK Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Hva synes folk at det kun blir solgt dåseøl ( ) og ikke flaskeøl? Vi udskifter i år alle flaskeøl i kasser med dåseøl. De er nemmere at bære og køle, fylder mindre og så undgår vi alle de smadrede flasker... Dette vil vel bety at ølen blir billigere, ettersom man ikke må betale for selve kassa? Hvor mye kosta kassa egentlig? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Jeg kjenner kun til dåse i betydningen "det kvinnelige kjønn", jeg antar at det ikke er det de snakker om. ^^ Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Hva i alle dager er dåseøl? Boks? Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Hva i alle dager er dåseøl? Boks? 8629485[/snapback] Det stemmer ja Litt artig navn de har på det der borte Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Det stemmer ja Litt artig navn de har på det der borte8629675[/snapback] "Dåse 10 kroner" Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 HAHAHA :!: Jeg har iallefall finni ut hvem jeg skal se på Roskilde! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå