Gå til innhold

Roskilde 2007 - Informasjon & diskusjon


St-Cruz

Anbefalte innlegg

NSB.no finner du vel rutene og priser. Men jeg ville ventet til minipris er ute, da får du det for 2-300 kroner ifra Oslo. Jeg har betalt 2 år på rad nå, 200 kroner ifra Bergen til Gøteborg. Så har jeg betalt 250 ifra Gøteborg til Køben. Beste er å gå ned på en stasjon og få hjelp der.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vi har planer om å gå, faktisk.

Og du kødder ikke engang? Med all bagasjen? Jeg gikk fra festivalen til togstasjonen i byen med bagasje (siden det var jævlig kø til shuttletoget), det var slitsomt som faen. Skulle jeg gått frivillig fra Køben skulle jeg hatt hele festivalen sponsa.

Lenke til kommentar
Og du kødder ikke engang? Med all bagasjen? Jeg gikk fra festivalen til togstasjonen i byen med bagasje (siden det var jævlig kø til shuttletoget), det var slitsomt som faen. Skulle jeg gått frivillig fra Køben skulle jeg hatt hele festivalen sponsa.

8536995[/snapback]

Nope. Vi har hele dagen. Om vi går i 30 minutter for så å finne ut av vi dreit i det alikevel, kan godt skje. :wee: Vi har alikevel planer om det.

Lenke til kommentar

Tror generelt det ikke er noen kjempgod idé å starte Rossy med en kjempegåtur da min erfaring er at det blir veldig mye gåing under festivalen uansett...

Hva taxi gjelder så mener jeg ganske bestemt å huske at Taxi fra Roskilde(byen,ikke festivalområdet) til Kastrup kostet ca. 500kr. Så til Køben sentrum vil det bli noe mer... (2004 priser).

Endret av Vice
Lenke til kommentar

Det greieste er å ta tog fra Køben. Så går det shuttletog og -busser til festivalen som koster 15 spenn eller noe. Å gå fra togstasjonen til inngangen på vestsida tar vel ca. 20 minutter hvis jeg husker rett (uten bagasje ;) ).

 

Roskilde by har 46000 innbyggere ifg. Wikipedia.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...