hsds Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 NSB.no finner du vel rutene og priser. Men jeg ville ventet til minipris er ute, da får du det for 2-300 kroner ifra Oslo. Jeg har betalt 2 år på rad nå, 200 kroner ifra Bergen til Gøteborg. Så har jeg betalt 250 ifra Gøteborg til Køben. Beste er å gå ned på en stasjon og få hjelp der. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Lavprisekspressener buss, men ganske rimelig det også. Pris varierer, men vi fikk for 320 per hode. Tur-retur. Lenke til kommentar
mitigated Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Jeg har en Roskilde-billett til overs. Blir denne vanskelig å få solgt? Noen som kan anbefale steder og legge den ut? Takk Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Lavprisekspressener buss, men ganske rimelig det også. Pris varierer, men vi fikk for 320 per hode. Tur-retur. 8496625[/snapback] Hvordan kommer man seg fra København og til Roskilde da? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Hvordan kommer man seg fra København og til Roskilde da?8536589[/snapback] Buss, tog eller bil. Vi har planer om å gå, faktisk. Men vi er der tidlig dagen i forveien. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Buss, tog eller bil. Vi har planer om å gå, faktisk. Men vi er der tidlig dagen i forveien. 8536786[/snapback] Omtrent hvor lang tid tar det? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Omtrent hvor lang tid tar det?8536921[/snapback] Ca 30 minutter med tog, såvidt jeg husker å ha lest. Å gå tar sikkert et par timer med alt lasset. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Vi har planer om å gå, faktisk. Og du kødder ikke engang? Med all bagasjen? Jeg gikk fra festivalen til togstasjonen i byen med bagasje (siden det var jævlig kø til shuttletoget), det var slitsomt som faen. Skulle jeg gått frivillig fra Køben skulle jeg hatt hele festivalen sponsa. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) Ca 30 minutter med tog, såvidt jeg husker å ha lest.Å gå tar sikkert et par timer med alt lasset. 8536941[/snapback] Om det tar en halvtime med tog, kan det jo fort ta 5 timer,- om ikke mer, å gå da Endret 4. mai 2007 av Negotiation Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Og du kødder ikke engang? Med all bagasjen? Jeg gikk fra festivalen til togstasjonen i byen med bagasje (siden det var jævlig kø til shuttletoget), det var slitsomt som faen. Skulle jeg gått frivillig fra Køben skulle jeg hatt hele festivalen sponsa.8536995[/snapback] Nope. Vi har hele dagen. Om vi går i 30 minutter for så å finne ut av vi dreit i det alikevel, kan godt skje. Vi har alikevel planer om det. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Hvordan kommer man seg fra København og til Roskilde da?8536589[/snapback] Buss, tog eller bil. Vi har planer om å gå, faktisk. Men vi er der tidlig dagen i forveien. 8536786[/snapback] Taxi i Danmark er billig. 30 min har dere garantert råd til å betale for. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Taxi i Danmark er billig. 30 min har dere garantert råd til å betale for.8537016[/snapback] Mangel på penger er ikke grunnen til at vi har snakket om å gå det stykket. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Kan legge til 20 minutt til det estimatet ovenfor. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) Tror generelt det ikke er noen kjempgod idé å starte Rossy med en kjempegåtur da min erfaring er at det blir veldig mye gåing under festivalen uansett... Hva taxi gjelder så mener jeg ganske bestemt å huske at Taxi fra Roskilde(byen,ikke festivalområdet) til Kastrup kostet ca. 500kr. Så til Køben sentrum vil det bli noe mer... (2004 priser). Endret 4. mai 2007 av Vice Lenke til kommentar
Endre Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Jeg trur det er en kjempedårlig idé. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Finner vi fort ut av. Kjenner jeg oss rett går vi vel ikke lange stykket før vi finner ut at vi ikke gidder. Men det er forsøket verdt. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Her har vi jo en buss som går fra København til Roskilde. Rute 888 Hvor stor er Roskilde by egentlig? Det kan vel ikke være så langt å gå fra byen til festivalområdet? Lenke til kommentar
Endre Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Det greieste er å ta tog fra Køben. Så går det shuttletog og -busser til festivalen som koster 15 spenn eller noe. Å gå fra togstasjonen til inngangen på vestsida tar vel ca. 20 minutter hvis jeg husker rett (uten bagasje ). Roskilde by har 46000 innbyggere ifg. Wikipedia. Lenke til kommentar
Fiabekken Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Radio Festival på www.radiofestival.org har bannere for buss, båt og tog. Stasjonen spiller musikken til Roskilde-artistene døgnet rundt. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Det går egen Roskildebuss fra bussterminalen i Oslo. Var det hvertfall i fjor. Tror vi skal kjøre ned i år, digg å ha bil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå