NightKeeper Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Hvem kommer på Hove som er av interesse? Er det kun metall? Jeg går 50/50 for The Who og Arctic Monkeys, mens de du nevner også er av interesse. 8421668[/snapback] Hvem som er av interesse for meg personlig på Hove? QOTSA, Killers, Arcade Fire, Incubus, Slayer, Mastodon, Interpol, Damien Rice, 120 Days, Neurosis, Hatebreed, Keep of Kalessin, Lamb of God, Modest Mouse, Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Ah, men da er jeg heldig som er uenig. Kall meg mainstream, men listen til Roskilde frister mye mer enn Lamb of God/Mastodon/Slayer-musikken. Muse blir kos. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Ah, men da er jeg heldig som er uenig. Kall meg mainstream, men listen til Roskilde frister mye mer enn Lamb of God/Mastodon/Slayer-musikken. Muse blir kos. 8421770[/snapback] Joa, men jeg digger indie og rock også. Syntes Hove har bedre indie enn Roskilde i år, selv om jeg skulle hatt Arctic Monkeys til Hove, det hadde vært digg som faen. Muse hadde også vært jævlig fett. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Muse, Arctic Monkeys, The Who og RHCP er grunn nok for meg til å dra til Roskilde. In Flames, Killers, Timbuktu, Big Bang og Basement Jaxx er også gode pluss. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 For ikke å nevne Thomas Dybdahl. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 At QotSA dukker opp på Roskilde sikret det hele for meg, selv om Modest Mouse er kule. Hvilke indieband som jeg ikke har hørt om kommer på Hove? Om jeg ikke får se dem live kan jeg i det minste sjekke dem ut. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) At QotSA dukker opp på Roskilde sikret det hele for meg, selv om Modest Mouse er kule. Hvilke indieband som jeg ikke har hørt om kommer på Hove? Om jeg ikke får se dem live kan jeg i det minste sjekke dem ut. 8421842[/snapback] Interpol De andre gode kommer på Roskilde, unntatt nevnte Interpol og MM. Endret 19. april 2007 av NightKeeper Lenke til kommentar
haarod Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 The Lionheart Brothers, men du har sikkert hørt om dem. Interpol er veldig bra, og det samme er Arcade Fire. Lenke til kommentar
hsds Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Litt skuff her og faktisk. Hadde håpet på litt mer amerikansk hiphop. Talib Kweli blir however dritdigg. Eller hadde blitt. Budsjettet ser dårlig ut Kanskje like greit.. Lenke til kommentar
Brillefin Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Var kanskje litt snabb på avtrekkeren, men ble bare så umiddelbart skuffet når jeg så lista til Roskilde. En festival av den størrelsen bør i teorien knuse Hove på alle tenkelige måter. Synes de er hakket dårligere enn Hove. Er ikke metalhue for øvrig, Steffypants. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 The Sounds er jo ganske funky da. Se skal absolutt sees. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Litt småskuffa selv, hadde nok vurdert en annen festival i stedet hvis jeg og mitt kompani ikke allerede var i besittelse av både festivalbilett og flybilletter (som ble bestillt i god tro om at Slayer skulle spille). Endel spennende navn, men ikke så mye jeg virkelig digger. Hadde Slayer vært med hadde de satt prikken over i-en, og jeg hadde vært fornøyd. I stedet er det bare sånn passe. Lenke til kommentar
xist Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 helt ærlig er jeg veldig skuffa, en festival av den størrelsen skal booke mye bedre og mer interessant enn det de har gjort. Muligens at det blir vanskelig å sammenligne da jeg var i nærmest nirvanatilstander i hele fjord, stort sett grunnet wolfmother, deftones, tool og Roger Waters. Men anywhoo. Queens er rå live, talib kweli blir fett, john legend er kul. Lenke til kommentar
Undertow Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 The Sounds er jo ganske funky da. Se skal absolutt sees. 8424851[/snapback] The Sounds kan de se på Audunbakken i år. http://www.audunbakken.com/ Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 The Lionheart Brothers, men du har sikkert hørt om dem.8421961[/snapback] De sjekka jeg nylig ut, og jeg må si jeg likte det ganske godt. Må passe å få med meg de. The Sounds kan de se på Audunbakken i år. http://www.audunbakken.com/ 8425712[/snapback] Klarer meg sikkert med å se de på Roskilde, men takk uansett. Hvem gleder folket seg mest til? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Etter å ha hørt litt på det nye Arctic Monkeys-albumet gleder jeg meg veldig, men jeg forlanger selvsagt å høre de viktigste låtene fra det forrige albumet as well. Teddy Picker rocket. The Who blir selvsagt tidenes. Må sjekke ut Neon Bible også. Lenke til kommentar
edds Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Favourite Worst Nightmare er dødsbra. Brianstorm live må jo være helt utrolig fett. Satser på å få med meg nye, ukjente (for meg) band på årets Roskilde. Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Tiesto blir sikkert bra saker! (GLOWSTICKS!!) Ellers kommer sikkert the who til å bli ufyselig bra Linupen er jo grei den imo. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Hvor mye koster det med tog til roskilde fra oslo? Noen som har linker med eksakte priser og som ikke tror ditt og datt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå