Gå til innhold

Roskilde 2007 - Informasjon & diskusjon

St-Cruz

Anbefalte innlegg

Hvem kommer på Hove som er av interesse? Er det kun metall? Jeg går 50/50 for The Who og Arctic Monkeys, mens de du nevner også er av interesse.

8421668[/snapback]

Hvem som er av interesse for meg personlig på Hove? QOTSA, Killers, Arcade Fire, Incubus, Slayer, Mastodon, Interpol, Damien Rice, 120 Days, Neurosis, Hatebreed, Keep of Kalessin, Lamb of God, Modest Mouse,

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ah, men da er jeg heldig som er uenig. Kall meg mainstream, men listen til Roskilde frister mye mer enn Lamb of God/Mastodon/Slayer-musikken. Muse blir kos.

8421770[/snapback]

Joa, men jeg digger indie og rock også. Syntes Hove har bedre indie enn Roskilde i år, selv om jeg skulle hatt Arctic Monkeys til Hove, det hadde vært digg som faen. Muse hadde også vært jævlig fett.

Lenke til kommentar
At QotSA dukker opp på Roskilde sikret det hele for meg, selv om Modest Mouse er kule. Hvilke indieband som jeg ikke har hørt om kommer på Hove? Om jeg ikke får se dem live kan jeg i det minste sjekke dem ut.

8421842[/snapback]

Interpol :) De andre gode kommer på Roskilde, unntatt nevnte Interpol og MM.

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar

Var kanskje litt snabb på avtrekkeren, men ble bare så umiddelbart skuffet når jeg så lista til Roskilde. En festival av den størrelsen bør i teorien knuse Hove på alle tenkelige måter. Synes de er hakket dårligere enn Hove.

Er ikke metalhue for øvrig, Steffypants.

Lenke til kommentar

Litt småskuffa selv, hadde nok vurdert en annen festival i stedet hvis jeg og mitt kompani ikke allerede var i besittelse av både festivalbilett og flybilletter (som ble bestillt i god tro om at Slayer skulle spille). Endel spennende navn, men ikke så mye jeg virkelig digger. Hadde Slayer vært med hadde de satt prikken over i-en, og jeg hadde vært fornøyd. I stedet er det bare sånn passe.

Lenke til kommentar

helt ærlig er jeg veldig skuffa, en festival av den størrelsen skal booke mye bedre og mer interessant enn det de har gjort. Muligens at det blir vanskelig å sammenligne da jeg var i nærmest nirvanatilstander i hele fjord, stort sett grunnet wolfmother, deftones, tool og Roger Waters.

Men anywhoo. Queens er rå live, talib kweli blir fett, john legend er kul.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...