KimNK Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Ingen ting er "ledig" sånn sett etter ein halvtime. Då er det berre om å gjere å skvise seg inn der det går. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) er det noe du bare sier fordi du er motstander av å ikke komme ved festivalstart, eller er det seriøst? Nei, det er seriøst. Jeg er ikke motstander av å ikke komme ved festivalstart, og har tidligere i tråden skrevet om fordelene med å f.eks. campe nede på G. Som godt kan veie tyngre enn ulempene, det kommer an på øyet som ser. Jeg har vært på Roskilde én gang, i 05. Da kom jeg i 5-6-tida på ettermiddagen første dag av warmup-en. Vi måtte campe rett nedenfor agoraen på G (som var et ypperlig sted å campe). Og det året var det endel mindre folk der enn f.eks. i fjor. I 05 var det fortsatt god plass nede på G i et par-tre dager, men til slutt tror jeg det ble ganske fullt der. Edit: Leif kan vi ikke ha noe av. Endret 9. april 2007 av Endre Lenke til kommentar
Vice Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Det som var latterlig dårlig i '04 var at folk som kom dit ved åpningstid måtte stå i kø i opptil 5 timer!! for å komme gjennom slusesystemet. Når de så kom inn ved ca. 13-14 tiden var det på østsiden bare mulig å få plass på såkalte "green camp". (Var sikkert endel ledig på vestsiden dog men det beste der var selvsagt tatt forlengst også.) Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Men ligg det ute kart på festivalsidene? Forskjellige område skiftar jo navn fra år til år. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Trur ikke det ligger noe kart på sida. Jeg referer iallfall til 05-kartet, her. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Okay. Eg har budd midt på F 2 år på rad og tykte det var ganske bra i forhold til resten av campen. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Noen som kan komme med en rangering over hvilke av feltene som er de mest ettertrakta til de minst ønskede? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Enkelt forklart blir det vel nord på vest til sør på øst. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Vi lå på H i fjor siden vi forsov oss på danskebåten. Forholdsvis rolig og stille. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Against Me!, Bonde Do Role, Booka Shade, Clipse og Zyklon til Roskilde. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Noen som kan komme med en rangering over hvilke av feltene som er de mest ettertrakta til de minst ønskede? 8345803[/snapback] Hele området rundt det midtre servicecenteret på østsiden er det som ryker først etter åpningstid. Der må man praktisk talt løpe inn å få plass. Ellers fylles det radig opp og desto lengre fra konsertområdet, desto mindre attraktivt. Generelt sett kan man si at det er lettere å få plass dersom man går inn fra vestsiden, spesielt nå for tiden(vil jeg tro) siden østsiden etterhvert har krympet så mye pga. grustaket. Jeg vil tro at hele nordlige østsiden mer eller mindre nå nærmest er "reservert" for de virkelige entusiastene. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Ah, Zyklon er fett. Endelig en ny oppdatering med noe bra igjen. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Ah, Zyklon er fett. Endelig en ny oppdatering med noe bra igjen. 8359211[/snapback] Hepp. Syntes også det er ålreit at Zyklon kommer. Vi vender tilbage torsdag d. 19. april med en præsentation af det foreløbigt samlede program. Jeg er spent. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 (endret) Angående at det er for lite ro når man ligger sentralt, så syntes i alle fall ikke jeg at det var noe problem. Jeg lå omtrent så midt på C som man kan komme, og syntes nesten at det var FOR rolig om nettene. Var nesten bare svenskecampen over "gaten" som holdt ut, ellers var det rolig. Planen i år er å fortsatt holde til på west ©, men å besøke folk på east mer, noe vi nesten ikke gjorde i fjor. Satser på at det er en god løsning. Det eneste jeg ikke vil er å ligge rett ved gjerder/toaletter eller på south. Dvs, synes get-a-tent er et bra konsept, men vil være sentralt, så derfor er det ikke så aktuelt. Alle jeg har hørt fra som har vært på south har vært skuffet, de har ment at det har vært lite liv, og at snittalderen er for høy der. Edit: Det eneste området jeg kommer til å holde meg unna pga bråk om nettene og lignende er K. Veldig nærme festivalområde og for mye folk og trafikk er mitt inntrykk fra turene jeg hadde i området (var aldri lengre enn omtrent på grensen bort til L, men borti der er det vel litt roligere igjen?). Endret 12. april 2007 av bhsand Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 (endret) Jeg har utrolig lyst til å dra nedover. Er festivaljomfru, er Roskilde et bra sted å starte? Endret 15. april 2007 av Aleck Lenke til kommentar
hsds Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 (endret) Jepp, det er det beste stedet å starte! Finner ikke bedre miljø enn på Roskilde. Ta turen nedover! Endret 14. april 2007 av hsds Lenke til kommentar
Endre Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Jeg har utrolig lyst til å dra nedover. Er festivaljomfru, er Roskilde et bra sted å starte? Det er det. Det er en fordel å dra med noen som har vært der før, men absolutt ikke nødvendig. Mye god informasjon å finne i denne tråden, for eksempel. Endret 15. april 2007 av Endre Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Skal bli morsomt nå til torsdagen. Da slippes det 100 nye band. Er dette resten? Lenke til kommentar
Endre Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Meningen at det skal være resten ja. Kan vel bli et par til, men neppe noe stort bortsett fra erstatninger hvis noen avlyser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå