Endre Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Det hadde vært ironisk om Megadeth dukket opp. Det er nok ikke helt usannsynlig - de jobber selvsagt med å finne en erstatning for Slayer, så metalfolket blir fornøyde. Og når en av "de fire store" innen thrash avlyser, og en annen turnerer rundt Roskilde-tider, vil de nok prøve å booke dem. For min del er ikke Megadeth noen fullverdig erstatning for Slayer, men det hadde jo vært jævlig fett om de kom. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Ikke noen forskjell på de to billettene. Du kan drekke sprit i Danmark som 16-åring(?) så du kommer glatt inn Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Ikke noen forskjell på de to billettene. Du kan drekke sprit i Danmark som 16-åring(?) så du kommer glatt inn 8333059[/snapback] Takker. Bad Kolde brusebade er gratis. Varme brusebade kan købes udvalgte steder på camping. Altså at du må betale for en dusj? (varm) eller er det bading? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Brusebad er dusj, ja. Du kjøper en vanlig billett og en get-a-tent deluxe, så får du 4-mannstelt og 2 dusjpasses. Vinneroppskrift. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Hvem gidder å campe 7 km fra festivalplassen? Get-a-tent-campen er sikkert kjip. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Hvem gidder å campe 7 km fra festivalplassen? Get-a-tent-campen er sikkert kjip. 8333704[/snapback] Jeg liker tanken på å kunne feste så mye jeg vil i to dager i strekk, for så å dra tilbake til campen og sove litt i (forhåpentligvis) litt mer fred og ro enn festivalplassen. Jeg vil ha muligheten til distansere meg fra der det er absolutt mest liv, slik at jeg får ladet opp, lest en avis, tatt en dusj og sove litt i fred. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Hvem gidder å campe 7 km fra festivalplassen? Get-a-tent-campen er sikkert kjip. 8333704[/snapback] Jeg liker tanken på å kunne feste så mye jeg vil i to dager i strekk, for så å dra tilbake til campen og sove litt i (forhåpentligvis) litt mer fred og ro enn festivalplassen. Jeg vil ha muligheten til distansere meg fra der det er absolutt mest liv, slik at jeg får ladet opp, lest en avis, tatt en dusj og sove litt i fred. Tja, det var ikke noe støy som hindret meg i å sove iallfall, heller det at det ble 30-40 grader i teltet i 10-11-tida. Lenke til kommentar
pakke Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Når drar flesteparten ned der? 1. Juli eller 5. Juli? Hva er det som skjer fra 1-4. Juli? (Utenom drikking og grilling og lignende) 8332921[/snapback] De aller fleste er på plass fra 1. juli. Frem til selve festivalen starter er det blant annet konserter med små og lovende band på campingscenen og diverse småarrangementer rundt omkring på området. Det kan i utgangspunktet kanskje høres litt dødt og kjedelig ut, men det er alt annet. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Folk har selvsagt forskjellige ønsker, men min erfaring er at det blir fort ganske kjipt å bo veldig langt fra festivalplassen. Beste stedet er like i nærheten av "brusebadet" da man har alt innen meget kort rekkevidde. Mat,vask & drikke. Ved å ha campen nærme festivalplassen er det også fort gjort å ta seg turen tilbake til campen i hytt og pine som en pause mellom alt. Med øreplugger og litt alkohol innbords sover man også så godt & lenge man vil, uansett hvor mye liv det er. Edit: Men slik det alltid har fungert tidligere så må man være tidlig ute for å få de beste & sentrale plassene. Alt blir snappet opp i løpet av de første minuttene etter at portene åpnes. Da jeg sist var der i '04 havnet man rett og slett faenivold dersom man ikke stod i kø i god tid før åpningstid...men det året virket ekstremt dårlig organisert i forhold til tidligere. Endret 8. april 2007 av Vice Lenke til kommentar
Jan Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Hvem gidder å campe 7 km fra festivalplassen? Get-a-tent-campen er sikkert kjip. 8333704[/snapback] Jeg liker tanken på å kunne feste så mye jeg vil i to dager i strekk, for så å dra tilbake til campen og sove litt i (forhåpentligvis) litt mer fred og ro enn festivalplassen. Jeg vil ha muligheten til distansere meg fra der det er absolutt mest liv, slik at jeg får ladet opp, lest en avis, tatt en dusj og sove litt i fred. 8334088[/snapback] Vært i roskilde før? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Omg. Jeg gleder meg noe voldsomt til Thomas Dybdahl kjenner jeg. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Hvem gidder å campe 7 km fra festivalplassen? Get-a-tent-campen er sikkert kjip. 8333704[/snapback] Jeg liker tanken på å kunne feste så mye jeg vil i to dager i strekk, for så å dra tilbake til campen og sove litt i (forhåpentligvis) litt mer fred og ro enn festivalplassen. Jeg vil ha muligheten til distansere meg fra der det er absolutt mest liv, slik at jeg får ladet opp, lest en avis, tatt en dusj og sove litt i fred. 8334088[/snapback] Vært i roskilde før? 8335945[/snapback] Nope, går kun på rykter. ^^ Lenke til kommentar
hsds Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Det er en absolutt god tanke, men du trenger faktisk ikke å dra lengre vekk enn til F feltet for å ha det rolig. Og det er bare noen hundre meter ifra servicesenteret på C feltet.. Tror det blir planen min i år Lenke til kommentar
Endre Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 F er slett ikke dum. Et stykke unna dusjene, utgangen mot byen og togstasjonen i forhold til C, men nærme servicecenteret og brua. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Vil anbefale deg vestkanten, bodd på den tre ganger. 7 km er for mye. Det blir uansett et par mil spasering per dag uansett. Da er det godt å ha nær vei. Så river jeg i en øl og slår deg ned. K? Lenke til kommentar
Endre Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Virker ikke som om det er noen her i det hele tatt som har planer om å campe på øst. Ikke jeg iallfall. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Dersom jeg kommer en dag eller to etter at festivalen begynner, hva vil da sånn cirka være det beste feltet som er ledig? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Vil anbefale deg vestkanten, bodd på den tre ganger. 7 km er for mye. Det blir uansett et par mil spasering per dag uansett. Da er det godt å ha nær vei. Så river jeg i en øl og slår deg ned. K? 8338748[/snapback] Vi har alt bestilt getatent-opplegget, men mtp at det går busser døgnet rundt er jeg ikke bekymret. Det frister dog med øl og facerape. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Dersom jeg kommer en dag eller to etter at festivalen begynner, hva vil da sånn cirka være det beste feltet som er ledig? Nederst på G. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Dersom jeg kommer en dag eller to etter at festivalen begynner, hva vil da sånn cirka være det beste feltet som er ledig? Nederst på G. 8339245[/snapback] er det noe du bare sier fordi du er motstander av å ikke komme ved festivalstart, eller er det seriøst? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå