Gå til innhold

Roskilde 2007 - Informasjon & diskusjon

St-Cruz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg synes de bør la det gå et par år mellom hver gang de booker hvert band.

8263558[/snapback]

Arctic Monkeys kommer med ny cd. I fjor var jeg der selv og hadde det konge, men det var sikkert ikke like konge for de 5000 som ikke fikk se noe fordi ledelsen i Roskilde undervurderte apene og lot de spille på Arena. I år kommer vi garantert til å se de på Orange!

Det blir MASSIVT!

8267028[/snapback]

Avlyst konsert på Orange. That's why. Likevel rart de ikke spilte på Orange så populære som de var/er.

Lenke til kommentar
Avlyst konsert på Orange. That's why. Likevel rart de ikke spilte på Orange så populære som de var/er.

8312262[/snapback]

Da de ble booket så var de ikke så veldig store internasjonalt så det er nok grunnen til at de ble satt opp på Arena og ikke Orange.

Endret av master air
Lenke til kommentar
Kom fra fyren som liker RHCP. Kjerring.

8320133[/snapback]

Nåja, det er vel Trivium og Bodom som for tiden topper lista. Bare liker det rhcp-verset :p

Hørte litt på Slayer under The Unholy Alliance konserten og de sugde balle, så var greit at for MEG at de ikke kom på roskilde. Håper på at det kommer noe annet fancy i steden.

Lenke til kommentar
Ser ikke noe poeng i å disse Slayer så jævlig. Vi snakker om et av tidenes største metal-band her.

8320170[/snapback]

Vi disser vel egentlig ikke, vi bare er glad for at et av de store bandene som ikke er noe gode forsvinner slik at et annet band som ikke er kjipt kommer inn.

Det hadde vært ironisk om Megadeth dukket opp.

Lenke til kommentar

?

Ser ikke noe poeng i å disse Slayer så jævlig. Vi snakker om et av tidenes største metal-band her.

8320170[/snapback]

Ser forøvrig ingen grunn, eller poeng i å være så jævelig høy i hatten når det gjelder seg å uttale seg om sånt. Legg merke til at det er så subjektivt som det får blitt. Men, hey. Du trenger ikke høre på meg. Prat så mye piss du vil. :)

Roskilde blir forøvrig fett som faen.

Lenke til kommentar
Alltid artig når et stort band som suger asshairs velger å avlyse, så dukker kanskje et litt råere kjent band opp i stedet.

8319778[/snapback]

Vil ikke akkurat påstå at de "suger asshairs" men da jeg så dem på Rossy i..tja må vel ha vært i 98, så var de overhodet ikke høydepunktet på festivalen. Langt derifra. Rossy rocker uansett! :thumbup:

Endret av Vice
Lenke til kommentar

Har en del spørsmål angående Roskilde. (ja har sett på hjemmesiden deres) Følte det lå naturlig å spørre her.

Hvis man er kun to stykk, da går det at en kjøper festivalpass inklusive "get a tent" og den andre kun et festivalpass?

Brusebad = dusj?

Når drar flesteparten ned der? 1. Juli eller 5. Juli? Hva er det som skjer fra 1-4. Juli? (Utenom drikking og grilling og lignende)

Ser her innepå Billettservice.no, hva er forskjellen på disse to:

Link 1

Link 2

Hvor mye må man regne med å bruke der borte? På drikke/mat/alt?

Hvis noen kunne svare på dette, hadde det vært kjekt. Prøver å få med en kamerat, men trenger mer info for å overbevise moren hans at han får lov. (vi er begge 17) :!: Det er vel ikke noe eget område for de under 18?

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...