edds Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Enig med Steffy. Driter i om Arctic Monkeys / Sigur Ros var der de ti siste årene på rad, hjelper meg lite når årets Roskilde blir min første. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 (endret) Også Mika da, æsjameg! Har vært lite å hoppe i taket når det gjelder oppdateringer siden Slayer og resten av den oppdateringa. Så langt er Slayer utvilsomt festivalens høydepunkt! Edit: Dette var jo flott... http://www.roskilde-festival.dk/object.php...0872774&code=45 Endret 4. april 2007 av Endre Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Edit: Dette var jo flott... http://www.roskilde-festival.dk/object.php...0872774&code=45 8306515[/snapback] Ok. Nå ble jeg direkte trist. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Av alle de jævla banda måtte akkurat Slayer avlyse! Når bør de få til en virkelig god erstatning (eller fem). Lenke til kommentar
Jan Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Haha, jævlig bra. Håper på en bedre headliner. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Jeg synes de bør la det gå et par år mellom hver gang de booker hvert band. 8263558[/snapback] Arctic Monkeys kommer med ny cd. I fjor var jeg der selv og hadde det konge, men det var sikkert ikke like konge for de 5000 som ikke fikk se noe fordi ledelsen i Roskilde undervurderte apene og lot de spille på Arena. I år kommer vi garantert til å se de på Orange! Det blir MASSIVT! 8267028[/snapback] Avlyst konsert på Orange. That's why. Likevel rart de ikke spilte på Orange så populære som de var/er. Lenke til kommentar
master air Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 (endret) Avlyst konsert på Orange. That's why. Likevel rart de ikke spilte på Orange så populære som de var/er. 8312262[/snapback] Da de ble booket så var de ikke så veldig store internasjonalt så det er nok grunnen til at de ble satt opp på Arena og ikke Orange. Endret 5. april 2007 av master air Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Alltid artig når et stort band som suger asshairs velger å avlyse, så dukker kanskje et litt råere kjent band opp i stedet. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Alltid artig når et stort band som suger asshairs velger å avlyse, så dukker kanskje et litt råere kjent band opp i stedet. 8319778[/snapback] Enig med deg ass. Merker jeg smilte litt når Slayer boikotta. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Alltid artig når et stort band som suger asshairs velger å avlyse, så dukker kanskje et litt råere kjent band opp i stedet. 8319778[/snapback] Enig med deg ass. Merker jeg smilte litt når Slayer boikotta. 8320084[/snapback] Kom fra fyren som liker RHCP. Kjerring. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Kom fra fyren som liker RHCP. Kjerring. 8320133[/snapback] LOL trodde de som likte Slayer var barske og store, ikke små og sutrete. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Kom fra fyren som liker RHCP. Kjerring. 8320133[/snapback] LOL trodde de som likte Slayer var barske og store, ikke små og sutrete. 8320142[/snapback] ? Ser ikke noe poeng i å disse Slayer så jævlig. Vi snakker om et av tidenes største metal-band her. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Kom fra fyren som liker RHCP. Kjerring. 8320133[/snapback] Nåja, det er vel Trivium og Bodom som for tiden topper lista. Bare liker det rhcp-verset Hørte litt på Slayer under The Unholy Alliance konserten og de sugde balle, så var greit at for MEG at de ikke kom på roskilde. Håper på at det kommer noe annet fancy i steden. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Ser ikke noe poeng i å disse Slayer så jævlig. Vi snakker om et av tidenes største metal-band her. 8320170[/snapback] Vi disser vel egentlig ikke, vi bare er glad for at et av de store bandene som ikke er noe gode forsvinner slik at et annet band som ikke er kjipt kommer inn. Det hadde vært ironisk om Megadeth dukket opp. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 ? Ser ikke noe poeng i å disse Slayer så jævlig. Vi snakker om et av tidenes største metal-band her. 8320170[/snapback] Ser forøvrig ingen grunn, eller poeng i å være så jævelig høy i hatten når det gjelder seg å uttale seg om sånt. Legg merke til at det er så subjektivt som det får blitt. Men, hey. Du trenger ikke høre på meg. Prat så mye piss du vil. Roskilde blir forøvrig fett som faen. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Hylo: Vi to skal pule. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Hylo: Vi to skal pule. 8323204[/snapback] Hylo bør passe seg. Steffys 'no pants-tent' er farlig etter klokken 18.00. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Haha! Skal du av gårde, Hylol? Faen, detta kan bli moro! XD Lenke til kommentar
Vice Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 (endret) Alltid artig når et stort band som suger asshairs velger å avlyse, så dukker kanskje et litt råere kjent band opp i stedet. 8319778[/snapback] Vil ikke akkurat påstå at de "suger asshairs" men da jeg så dem på Rossy i..tja må vel ha vært i 98, så var de overhodet ikke høydepunktet på festivalen. Langt derifra. Rossy rocker uansett! Endret 6. april 2007 av Vice Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Har en del spørsmål angående Roskilde. (ja har sett på hjemmesiden deres) Følte det lå naturlig å spørre her. Hvis man er kun to stykk, da går det at en kjøper festivalpass inklusive "get a tent" og den andre kun et festivalpass? Brusebad = dusj? Når drar flesteparten ned der? 1. Juli eller 5. Juli? Hva er det som skjer fra 1-4. Juli? (Utenom drikking og grilling og lignende) Ser her innepå Billettservice.no, hva er forskjellen på disse to: Link 1 Link 2 Hvor mye må man regne med å bruke der borte? På drikke/mat/alt? Hvis noen kunne svare på dette, hadde det vært kjekt. Prøver å få med en kamerat, men trenger mer info for å overbevise moren hans at han får lov. (vi er begge 17) :!: Det er vel ikke noe eget område for de under 18? Endret 8. april 2007 av Xtra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå