Gå til innhold

Roskilde 2007 - Informasjon & diskusjon

St-Cruz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aldri vært på festival før, men i år tenker jeg at det skal ta helt av, først oppom Hove for så å kjøre til roskilde. Gleder meg som en liten unge, genialt at Artic Monkeys kommer. Håper at 'Tallica dukker og også, rykter jo litt om at de dukker opp, siden de skal spille i Danmark rundt om tiden roskilde er.

Lenke til kommentar

Metallica kommer ikke om det var de du siktet til.. De var vel booket til en annen festival i danmark? Husker ikke navnet i farten..

Og angående gåtiden så beklager jeg.. Du har vel rett :) Kan ikke si jeg har gått over hele campen i edru tilstand :D

Hadde helt glemt det med den avlyste konserten på Orange.. Men så og si alle som settes på Orange har store muligheter for å fylle det opp. Om Arctic Monkeys der så tror jeg de skal klare det fint :)

Lenke til kommentar
Jeg synes de bør la det gå et par år mellom hver gang de booker hvert band.

8263558[/snapback]

Arctic Monkeys kommer med ny cd. I fjor var jeg der selv og hadde det konge, men det var sikkert ikke like konge for de 5000 som ikke fikk se noe fordi ledelsen i Roskilde undervurderte apene og lot de spille på Arena. I år kommer vi garantert til å se de på Orange!

Det blir MASSIVT!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...