-Night- Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Jeg tenker på PGP men lurer på hva vil skje dersom jeg må formatere C disken og reinstall av Windows, kan jeg enda opne det på de andre diskene da Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) 1. TrueCrypt fungerer like bra. 2. Krypter den disken du vil beskytte, og husk på passordet. Hvis du formaterer må du huske på passordet etterpå, slik at du får åpnet innholdet på den Endret 4. januar 2007 av tommy_89 Lenke til kommentar
End-re Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 blir en liten bump dette, men men... Jeg har 1 disk med 2 partisjoner, alt var kryptert med pgp. Så fant jeg ut at jeg skulle reinstallere windows på nytt, så jeg formaterte c: partisjonen. Så nå kommer 1000kr's spørsmålet: Hvordan skal jeg nå få åpnet den krypterte partisjonen d: ? har pgp og alt, men finner ikke en måte å dekryptere den på. Har passordet, men ingen valt til å dekryptere den. Når jeg prøver å åpne den så står det bare at den ikke er formatert.. :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå