Gå til innhold

Liten bulk - kostnad?

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror nok de ville klart å fått det billigere ved å kontaktet flere verksteder/lakkerere.

Men det er ikke de som betaler, så de driter i det. Og den som laget bulken har ikke rett til å bestemme hvor bilen skal fikses. Eller hva?

Når det blir det så stort beløp så kan du også vurdere å bruke forsikringen.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Det der skjedde med meg og!

Jeg rygget inn i en lyreco-bil.. en peugeot!

selvfølgelig ikke fort og bitteliten bulk!

var så stressa at jeg ikke fikk med meg hvilken peugeot det var.

men, samma det.. han krever 8700 kroner av meg nå. kan det være riktig? jeg har ikke noen bilder av bulken, eller bilen og kan da ikke "peke" på hvor det var bortsett fra over støtfangeren foran på hjørnet.

kan jeg bli lurt på en måte? hva burde jeg sjekke?

jeg skal jo betale uansett, men han kan jo kanskje ta med noe annet enn den bulken!

Lenke til kommentar

Skriv skademelding og la ditt forsikringsselskap ta seg av forhandlingene med motparten. Når saken er avsluttet vil du få tilbudet om å betale for skadene selv, eller akseptere egenandel og bonustap. Du har ingenting å tape på å gjøre det sånn.

Lenke til kommentar

jeg har finni ut at en høyre forskjerm på peugeot 206 koster 1100 kroner.

lakkering av den ca 2-3000 kroner.

det skal de ha 8700 for å ordne på bertel o. steen.

er det billigere å bytte hele, eller å få de til å rette opp bulken?

Lenke til kommentar

Det var da en utrolig dyr regning du fikk.. jeg hadde en mye større skade på min skjerm:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
IMG_0707.jpg

Pris for å få den som ny: 2000 for deler + 400 kr for frakt = 2400. Byttet skjermen selv da.. men uansett er det veldig overpriset..

Lenke til kommentar
Det var da en utrolig dyr regning du fikk.. jeg hadde en mye større skade på min skjerm:

IMG_0707.jpg

Pris for å få den som ny: 2000 for deler + 400 kr for frakt = 2400. Byttet skjermen selv da.. men uansett er det veldig overpriset..

8534553[/snapback]

klikk!! og det var en stor skade i forhold!

hele historien står her

Lenke til kommentar

IMG_0707.jpg

8534553[/snapback]

Fikk du skjermen ferdig lakkert? Det bruker jo vanligvis å koste en god del...

Lenke til kommentar

IMG_0707.jpg

8534553[/snapback]

Fikk du skjermen ferdig lakkert? Det bruker jo vanligvis å koste en god del...

8536821[/snapback]

Fikk den lakkert ja.. kostet 1000 kr inkl moms! :!: customcars.no - veldig hyggelige folk og hyggelige priser :D

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Gjorde akkurat det samme her i dag, bitteliten bulk samt en 2cm liten ripe i passasjerdøra til bilen til en kamerat :p Kjenner han ikke så godt, men jeg kan vel risikere at moren vil ha bil så god som den var? Altså det beste av det beste? Alt gikk jo veldig hyggelig for seg og moren sa bare at "det er slikt som skjer" så ikke noe problemer som i tråden som ble linket til over. Husker ikke hva slags bil det var, men den var forholdsvis fin, ikke noe luksusbil men sikkert alla noe gjennomsnittet som kjører på veien her.

Hvordan er egentlig reglene her? Er det sånn at jeg kan velge hvor dette skal fikses? Eller kan jeg kanskje kreve å fikse det selv (altså at jeg tar meg av saken og leverer bilen tilbake ferdig fikset)?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...