µT. Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Halla! Noen der ute som vet hvor man kan laste ned BenQ-Siemens EL71 themes? Eneste siden jeg vet er modopo.com... Men themes'ene der er ganske kjedelige.. Håper det er noen som vet om noe!! Lenke til kommentar
ssf Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Eller til ef-81? Har ikke blåtann på dataen, så får ikke ført over fra modopo.com. Noen andre sider med themes (som man ikke må overføre med blåtann, for går vel ann med wap?)? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 Halla. Eneste jeg har funnet er kun fra modopo Eller hvis du gidder, så kan du lage dine egne themes på pc'en.. Programmet finner du på BenQ-Siemens sin side. Lenke til kommentar
ssf Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Ja, ok :/ Men hjelper vel ikke så mye, for de må vel overføres via blåtann de også? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 28. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2007 Nja.. Eller via minnekort.. Det tror jeg skal fungere. Lenke til kommentar
ssf Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Ok. Greit Har ikke fått kjøpt meg det enda, men skal vel snart. Kan ikke du sjekke det ut hvis du har anledning? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 OK.. Jeg overførte et theme til minnekortet nå. Men da jeg skulle overføre den til telefonminnet, så går det ikke. Men det går an å åpne filen fra minnekortet. Så theme't fungerer den. Men man må ha litt ledig minne på telefonen for å aktivere den. Lenke til kommentar
ssf Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Jeg har nå lånt en bluetoothsak og koblet til dataen og greier. Sendt over temaer har jeg også prøvd. Sanger gikk fint å overføre, temaer også, rent bortsett fra at de ikke blir lagret! Hmm.. Har ikke minnekort, da..noen fler som kjenner til dette problemet? Står at temaet er overført og lagret i mappen "mine temaer". Der ligger det ingenting nytt, og ikke kommer det noen resultater når jeg søker etter temaet inne på telefonen heller :/ Lenke til kommentar
µT. Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 Hmm..Mystisk..da kommer jeg ikke på noe som kan fungere.. Kan teste noe annet imorgen, og lage en lyd når jeg kommer på en genial ide.. Btw,så er jeg rimelig full nå, så ikke forvent noe før søndag, 1 april altså....hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå