jorglove Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Hardware, software ikke bedre enn tupperware! Lenke til kommentar
Kalamdrar Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Du jobber veldig hardt for å bli utestengt fra det forumet her ser jeg! Lenke til kommentar
jorglove Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 Nei! jeg er bare forbannet på data utvikklingen! Dere data nerder kan holde dere til de boksene på skrivebordet, mobiler kalkulatorer o.s.v. men hold dere langt unna bilene! dere har ødelagt bilene og kvalitetene på biler. kjører man med en ny bil på en grusveg i ett år så er elektronikken ødelagt av all ristingen! Hold dere til deres og langt unna bilene! gps og slikt er ok, men ikke elektronikk i drivsystemet på bil!! Lenke til kommentar
Incense Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 hihi... Godt å se at tomsingene nå har lært seg å bruke ett tastatur til å komme med de lenge ettertraktede synspunktene sine. Håper du skriver mer slikt jorglove, sjelden jeg ler så godt som når folk av ditt "kaliber" uttaler seg om ting og tang :!: Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Folk her har vel ingenting med biler å gjøre? Kanskje du skal kvine til de som faktisk lager bilene i stedet. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Dette er jo en rimlig tøvete tråd, med et totalt intetsigende emne, stenges dermed. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg