Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg tenker på å kjøpe meg speilreflekskamera nå, og modellen jeg skal kjøpe blir enten Nikon d70s eller d50.

Men saken er den at d50 kommer jeg til å kjøpe med et standard 18-55 mm-objektiv for 5500, mens d70s vil jeg kjøpe med AF-S DX Zoom Nikkor 18-70 mm-objektiv.

Hvilke av disse vil dere råde meg til å kjøpe? Jeg var i flere butikker idag, og fikk høre at d50-objektivet var dritt i forhold til d70s-objektivet. Verdien på sistnevnte skulle visstnok ligge på rundt 4000. Jeg holder en knapp på d70s nå.

Takk på forhånd!

Endret av Beges
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei! Jeg tenker på å kjøpe meg speilreflekskamera nå, og modellen jeg skal kjøpe blir enten Nikon d70s eller d50.

Men saken er den at d50 kommer jeg til å kjøpe med et standard 18-55 mm-objektiv for 5500, mens d70s vil jeg kjøpe med AF-S DX Zoom Nikkor 18-70 mm-objektiv.

Hvilke av disse vil dere råde meg til å kjøpe? Jeg var i flere butikker idag, og fikk høre at d50-objektivet var dritt i forhold til d70s-objektivet. Verdien på sistnevnte skulle visstnok ligge på rundt 4000. Jeg holder en knapp på d70s nå.

Jeg ville utvilsomt kjøpt D70s, nettop pga. objektivet. JapanPhoto har vel dette til 6500, hvilket er en svært god pris. Løp og kjøp, for dette kameraet utgår fra sortimentet...
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...