inaktiv000 Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) På Elprice selges nevnte kamera til 1995 kroner. Kan i tillegg få en TekQ (?) minnebrikke på 1GB til 159. Er dette et veldig bra tilbud? Skiller P3 seg fra P4 på andre måter enn at den har trådløst nettverk? Endret 4. januar 2007 av cecolon Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 På Elprice selges nevnte kamera til 1995 kroner. Kan i tillegg få en TekQ (?) minnebrikke på 1GB til 159. Er dette et veldig bra tilbud? Skiller P3 seg fra P4 på andre måter enn at den har trådløst nettverk? Det er en veldig bra pris. JapanPhoto har vel P4 til 1999 fremdeles, det var også et veldig bra tilbud. Minnebrikken ville jeg styrt utenom, selv om prisen er bra. Kjøp fortrinnsvis Lexar eller Sandisk minne, koster ikke så mye mer, men har generelt bedre kvalitet enn de andre produsentene. Det er bare trådløst nettverk som skiller, med andre ord er det ingen grunn til å kjøpe P3 i stedet :o) Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 OK, men hvis jeg kan få trådløst "på kjøpet" er det vel likevel et bedre kjøp enn lillebroren til 4 kroner mer (hvis ikke den da er lettere eller noe sånt?) Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Mener disse minnebrikkene til under 200,- kr som regel har helt rævva skrive- og lesehastigheter... Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 OK, men hvis jeg kan få trådløst "på kjøpet" er det vel likevel et bedre kjøp enn lillebroren til 4 kroner mer (hvis ikke den da er lettere eller noe sånt?) Det er P3 som har trådløst nettverk, P4 har ikke. Så med mindre du har skrevet feil i headeren, sparer du 4 kr på å kjøpe den på Elprice... Ellers er det jo ingen ulempe at muligheten er der, hvis du får P3 til 1995 er det bare enda bedre :o) Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Mener disse minnebrikkene til under 200,- kr som regel har helt rævva skrive- og lesehastigheter... Enda ikke under 200, men jeg gav så vidt over 200 kr (213 enls) for Sandisk Ultra II 1GB SD-card, så snart faller denne regelen din :o) Men generelt står det noe fornuftig om hastigheten dersom de har noe å tilby... Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 Oops. Takk for den, skal redigere emnefelt! Lenke til kommentar
coban Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Hvis du ikke syntes størrelsen er et hinder så er det et bra kamera. Litt for stort for min personlige smak. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 Hehe, ifølge kundeavisen til Elprice er dette kameraet "garantert billigst". Lefdal selger kameraet til 16 kroner mindre... Lenke til kommentar
coban Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Hehe, ifølge kundeavisen til Elprice er dette kameraet "garantert billigst". Lefdal selger kameraet til 16 kroner mindre... 7643200[/snapback] Da er det jo bare å løpe å kjøpe:-) Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 Blæh, både Lefdal og Elprice er stengt nå Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Jeg løp og kjøpte i alle fall... Først i går da tilbudet kom i posten fartet jeg avgårde, og rakk dit til kvart på stengetid bare for å finne ut at det var utsolgt Men de skulle få inn 60 stk idag, så nå har jeg fått det. Dette er forøvrig snakk om Elprice ute ved Tusenfryd, hvis noen skulle lure. Det er vel ingen grunn til å tro at det ikke vil dukke opp like gode, eller bedre tilbud i fremtiden. Men jeg er litt impulsiv når jeg først bestemmer meg for noe. Sist jeg smertelig fikk føle prisnedgangen på "gadgets" var da jeg kjøpte Tomtom 910 GO gps, som en uke etter gikk ned 800 Kr... Men sånn er det jo med denslags Forøvrig har jeg enda ikke klart å få over noe bilder trådløst med mitt nye kamera, men det blir nok en annen tråd. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 Da kjøpte jeg kamera på Elprice. Ble positivt overrasket over betjeningen, veldig hyggelige og "ærlige" på hva de visste og ikke. Lenke til kommentar
akvammen Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Kjøpte kameraet i dag, på Elite Foto - meget hyggelig betjening. Kjøpte med et 1gigs minnebrikke til 400. Han mente Expertminnebrikken til 200 lett kunne bli ødelagt, og at det var noe jeg skulle styre unna. Han sa også at batteriet burde lades i 17 timer, så nå lades det for harde livet. Btw - jeg kjøpte kameraet for 1999 på Elite Foto - samme som på Japan Photo. Men derfra dro jeg lettere irritert, for betjeningen der var virkelig lite serviceinnstilte! Er veldig fornøyd med dette kjøpet, spesielt siden nypris for ti måneder siden var 4400!! Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Det med batteriet syns jeg hørtes litt rart ut akvammen. Instruksjonsboken sier ca 2 timer på et helt nytt, eller helt utladet batteri. Når den gule lampen slutter å blinke er det ferdig. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 Tror mange henger etter når det gjelder batterier. Før i tiden skulle man lade dem opp i ca et døgn, men såvidt jeg har fått med meg gjelder det en annen type batterier enn de som benyttes i dag. Antar at instruksjonsboka har rett. Noen tips til hvor jeg får tak i billig ekstrabatteri til P3? Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Ja det tror jeg du har rett i cecolon. Jeg vet ikke hvor man får disse batteriene, men det skal være ganske "standard" og koste ca 20 dollar i utlandet. Fant forøvrig en grundig test av Nikon P3 her: dcresource.com- nikon/coolpix_p3-review , der står det litt om batteriet også. Kom gjerne med tilbakemeldig ang batteri hvis du finner, det kan absolutt være litt greit å ikke være uten strøm i 2 timer hver gang det er flatt... Edit, fant det i alle fall her ;Nikon EN-EL5 til kr 298,- Endret 7. januar 2007 av pcp160 Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 Takk for linker Vet at Clas Ohlson også har uoriginale batterier som fungerer til ulike apparater. Kan være verdt en titt. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 Aaaaaargh.... Kjøpte kameraet i går. Tok 3-4 bilder av familien, så pakket jeg det fint i esken og tok det opp igjen i dag. Skrur på kameraet, det knurrer litt, linsehuset åpner seg ikke og jeg får feilmeldingen "Lens error". Får virkelig håpe Elprice er seriøse når det gjelder retur. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 En klar DOA (Dead On Arrival) sak. Du skal få nytt kamera på stedet, med mindre de er blitt utsolgt i mellomtiden. Det kan du jo for sikkerhets skyld sjekke ved å ringe først og spørre om det er på lager så de ikke prøver å lure deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå