mars001 Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Jeg trenger en ny telefon (billig) men grisk som jeg er så vil jeg gjerne at den skal være ganske bra også. Med abb. er ett must for meg men når jeg leser testene for de telefonene på tele2.no med abb så virker jo alle sammen ganske middels eller dårligere. Og de virker også gamle. Tår jeg feil ? http://shop.tele2.no/index.php Håper noen som har litt peil kunne svart på dette. Hovedtingene jeg er ute etter er en telefon med: Bra skjerm Bra kamera Brukbar minneplass Og gjerne ikke totalt foreldet. Lenke til kommentar
Plusle Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Jeg trenger en ny telefon (billig) men grisk som jeg er så vil jeg gjerne at den skal være ganske bra også. Med abb. er ett must for meg men når jeg leser testene for de telefonene på tele2.no med abb så virker jo alle sammen ganske middels eller dårligere. Og de virker også gamle. Tår jeg feil ? http://shop.tele2.no/index.php Håper noen som har litt peil kunne svart på dette. Hovedtingene jeg er ute etter er en telefon med: Bra skjerm Bra kamera Brukbar minneplass Og gjerne ikke totalt foreldet. 7640760[/snapback] Nokia 7390? Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 Tenkte først og fremst på de kampanjetelefonene, da jeg sa billig. 1800,- er ikke billig for meg. Maks 4-500kr. Lenke til kommentar
UllForEver Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Med en Nokia 6131 får du mye for pengene. Jeg regner med at totalprisen også teller litt. Hvis du er veldig opptatt av å gjøre det så rimelig som mulig - og ikke trenger minnebrikke, etc. - så er jo sportsmodellen Nokia 5140i et robust alternativ. Lenke til kommentar
Ikke Her Lenger Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Jeg ville gjort som UllForEver foreslo, og kjøpe Nokia 6131. God telefon, med Series40 3rd edition, og kamera på 1,3 mpix. Og så er den billig. Får den til 1 kr med abbonement. Viser ofte dette på reklame på TV Lykke til med mobilvalget! Forresten, selv om den er gammel, så hadde SE K750i passet fint for deg, men den er gammel da, og tror ikke du får den med abbonement da lenger. Lenke til kommentar
Ola92 Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 W810i eller 6280 (begge er litt gamle da) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå