hcoa Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Vi skal gå til innkjøp av en ny skriver og har lest litt om disse to. Hvilke av disse to er mest økonomisk i bruk (bruk av blekk) og hvilke gir best resultat på utskrift svart, med farger og foto (på fotokopi)? Har lest på sammenligningssidene om Canon-modellen, og her står det at den ikke kan skrive tosidig, men i flg canon sine egne sider så kan den det. hva stemmer? Hva er automatisk arkmater? Det står jo så utrolig masse ulike tall-spesifikasjoner på detaljene og de sier meg ikke så mye. Så for dere som har peil eller erfaringer, hvilke utslag gir dette sånn praktisk? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 du må stole mer på canon sine nettsider når det gjelder canon modellene ip 4000 kan skrive på begge sidene av arket . det kalles dublex Canom har satset mere på separate patroner en Hp . hp er kommet etter. vis man skriver mye så er det en fordel at men bare trenger å skifte den fargen som faktisk er tom og ikke flere - bare fordi de sitter i samme patron ( f.eks 3 farger i samme patron). Jeg regner canom son mer økonomisk i drift en hp . Husk at det gå faktisk lit bekk til å rense dysene på en blekk-skriver aautomatisk arkmater betyr bare at skriveren drar arken inn i skriver etter hver som den trenger dem. Lenke til kommentar
hcoa Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 Men så vidt jeg har skjønt så har ikke canon en automatisk arkmater - hvordan virker det da? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) kanskje du tenker på valgene i skriver oppsettet . nå vet jeg ikke hvordan det er med de andre skriveren men min bjc 6200 ha automatisk ark mater som det eneste valget . den har forresten bare et papirmagasin. på noen som har to papirmagasin kan man kjøre arkmateren manuelt . altså låst på et av magasinene . ente fra oppsettet eller fra en knapp på skriveren. jeg tror det var et valg i Word som lar deg mate arkene manuelt . skriveren skriver bare en side om gangen Endret 8. januar 2007 av elg-elg123 Lenke til kommentar
hcoa Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 Vi skal gå til innkjøp av en ny skriver og har lest litt om disse to. Hvilke av disse to er mest økonomisk i bruk (bruk av blekk) og hvilke gir best resultat på utskrift svart, med farger og foto (på fotokopi)? Har lest på sammenligningssidene om Canon-modellen, og her står det at den ikke kan skrive tosidig, men i flg canon sine egne sider så kan den det. hva stemmer? Det står jo så utrolig masse ulike tall-spesifikasjoner på detaljene og de sier meg ikke så mye. Så for dere som har peil eller erfaringer, hvilke utslag gir dette sånn praktisk? 7640733[/snapback] Det var mange spørsmål som ikke er blitt besvart til nå. Er det noen som har hatt erfaring mellom disse to skriverne eller som kjenner noe til dem og som har noe å videreformidle? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå