oerhört Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Noen spill er ute etter å revolusjonere mediet. Andre vil bare by på en briljant omgang tennis. Les mer Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Ser fram til dette spillet. Har VT2 på PS2 og det er et kjempe spill, et av de beste sportsspillene der ute. Veldig enkelt å få tak på, og det er bare kjempemoro å utveksle noen slag med tennis. Top Spin er også en bra serie men jeg liker treningsmodusen bedre på Virtua Tennis. Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 LoL @ bildet med blå bane. Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Ingen online-modus... Lurer på om det kommer til 360. Oddsen heller mot at det gjør det, og nok en gang vises forskjellen mellom PSN og Xbox Live. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 Det kommer helt garantert til 360, det ble annonsert til begge formater helt fra børjan. Om det får en onlinemodus der klarte jeg ikke finne noe informasjon om, men det er lov å håpe - noe jeg også gjør for ps3-utgaven. Vi får se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg