Pedant Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Har nettopp lest testen av Ixus V3, men savner en sammenligning mot V2-modellen, siden den forrige modellen ikke er testet. Litt vanskelig å sammenligne med en helt annen test (digi-testen f.eks.) av V2. Òg fordi test-motivene er andre, og de er dessuten tatt på annen tid av året (med tanke på lys). Savner òg eksempler med forklaringer når det gjelder mye / svakt lys og en mening om hvor godt DÌGIC-prosessoren fungerer. Har lenge tenkt å kjøpe V3, men har nå fått en bra pris på V2 i utlandet uten MVA (til 1600 kroner). V3 kan jeg kanskje få for litt over 3000. Jeg setter bildekvalitet foran prisen, men er bildekvaliteten egentlig vesentlig større, tatt i betraktning av antall pixler? Hvor godt fungerer DIGIT-prosessoren? Har fått intrykk av at den ikke fungerer så veldig bra på Canon Powershot G3. Er det noen som kjenner til begge modellene og som har gode råd om hvilket jeg bør velge? Er òg åpen for andre forslag til kamera, men vil helst ha det kompakt. Takker for all respons Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Jeg har aldri prøvd V2, og kan ikke uttale meg om denne. Siden optikken er såpass dårlig, vil man ha lite utbytte av den ekstra Megapikselen. Til den prisen du får V2 til sier jeg bare løp og kjøp. MLW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå