Jaymz92 Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Hei. Jeg bare lurte på om det går ann å skrue noe ned i Torrent programmene min fordi netthastigheten blir litt lav når jeg driver med de programmene. Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Hvilket torrentprogram bruker du? Det går vel an i alle... Lenke til kommentar
Jaymz92 Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 Jeg bruker BitLord og BitComet. Lenke til kommentar
Johsse Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Bruk uTorrent... Eller viss du ikke har opnet porter da... Da kan du bruker Azuerus Plug-in over uTorrent =) Perfect match uTorrent: http://www.utorrent.com/ Azureus Plug-In: http://azureus.sourceforge.net/ GL HF =D Lenke til kommentar
hiper Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 i bitlord og comet: høyre klikk på oppgavenb du laster trykk egenskaper så trykker du avansert oppe på toppen så krysser du av i haken muligjør individuel oppdeling eller noe sånnt så setter du opp/ned hastighet:) du kan også bruke et program som heter netlimiter:) Lenke til kommentar
Jaymz92 Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 Ok. Prøver nå og ser hva som skjer Utorrent bruker jeg også men det er det med portene, har prøvt men fikk det ikke til. Spurte i en tråd her på forumet men selv med veiledning greide jeg det ikke Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Så dere tror at portene blir automatisk oppe når dere bruker BitComet? Da tar dere feil! Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Hvis det er mulig å aktivisere UPNP i router er dette det enkleste. Da slipper man portåpning manuelt og å ta hensyn til IP på LAN. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Én ting jeg har merket meg, er at det er ikke båndbredden programmet bruker som er problemet, men nettverkskortet sliter med å holde styr på trafikken når f.eks. 40 "peers" er tilkoblet samtidig for opp-/ nedlasting og dermed går det utover annen trafikk til/ fra den maskinen. Kanskje det holder for deg å begrense antall samtidige forbindelser? Lenke til kommentar
Jaymz92 Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 Hvis det er mulig å aktivisere UPNP i router er dette det enkleste.Da slipper man portåpning manuelt og å ta hensyn til IP på LAN. 7641241[/snapback] Hvordan aktiverer man UPNP da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå