[-GoMp-] Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Er det noen som vet det engelske ordet for "Naturbruk" og/eller "Allmennfaglig påbygging"?? Må fylle ut noen papirer i forbindelse med et utvekslingsprogram.. må postes i dag. Setter pris på alle svar! Fant ikke noe i min ordbok eller online :/ Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 Hmm.. kanskje det! Tror kanskje jeg har falt på "Nature study" rett og slett der.. Men Allmennfaglig påbygging aner jeg ikke.. Kan jo ikke skrive "Common subject" Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Allmennfaglig påbygging er ikke noe som kan oversettes til engelsk så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
TRS Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 allmennfaglig påbygging kan vel bli general subjects (allmennfag) improvement eller noe? Man går jo påbygg for å bli bedre innen et felt, gjør man ikke? Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 allmennfaglig påbygging kan vel bli general subjects (allmennfag) improvement eller noe? Man går jo påbygg for å bli bedre innen et felt, gjør man ikke? 7642180[/snapback] Jeg kunne gjerne brukt den oversettelsen Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 Takk, er skrevet og sendt hehe. I mitt tilfelle gikk jeg allmenn påbygg for å få generell studiekompeteanse..ikke for å forbedre meg innen et felt. Er godt mulig andre gjør det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå