Gå til innhold

Retur av mobil i samme butikk el kjede?

esc

Anbefalte innlegg

Jeg har en mobil som har fungert supert i 1 år (kjøpt i Okt. 05), men så en dag ville den plutselig ikke skru seg på.

Jeg har flyttet fra stedet jeg kjøpte den, men samme kjede (Lefdal) har butikker her jeg bor nå. Kan jeg gå til butikken her jeg bor nå og be om hjelp, eller må jeg sende den tilbake dit jeg kjøpte den?

Takker for svar! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare ta med kvitteringen din du, så er det ingen problem i det hele tatt. (Dersom du ikke har kvittering - ring lefdals kundesenter 81558800 og be dem sende/faxe/maile deg en kopi... Det er slike ting som er fordelen med å kjøpe gjennom kjeder, du kan levere produktet til en annen filial enn den du kjøpte den i - gjelder de aller fleste kjeder (lefdal,elkjøp,euronics etc..)

Lenke til kommentar

Japp, du skal fint kunne levere mobilen inn til lefdal der du befinner deg. Samme gjelder elkjøp, expert, siba og alle andre store kjeder :).

Du må selvfølgelig huske kvittering - men om du ikke finner den, så KAN lefdal kanskje hjelpe deg med å få den tilsendt pr faks fra den butikken du kjøpte mobilen hos.

Lenke til kommentar
Japp, du skal fint kunne levere mobilen inn til lefdal der du befinner deg. Samme gjelder elkjøp, expert, siba og alle andre store kjeder :).

Du må selvfølgelig huske kvittering - men om du ikke finner den, så KAN lefdal kanskje hjelpe deg med å få den tilsendt pr faks fra den butikken du kjøpte mobilen hos.

7649716[/snapback]

stemmer det, rett som det er kunder som har flyttet og kommer med vare til service uten kvittering, men husker hvor de har kjøpt den. Så ingen problemer å skaffe kjøpskvittering til deg. Big brother is watching u

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...