-Chris- Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 hei... når jeg hører på musikk er det litt sån skurring. ikke mye. har ikke noe med høytalerene å gjøre for har testet de med headsett og.. har ikke lydkort... det er intigrert i hovedkortet.... takker veldig for svar..... Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Sikkert støy fra noen komponenter. Med mitt innebygde lydkort kan jeg høre cpu'en jobbe. Det hjalp med et tillegskort. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 det du beskriver er et vanlig problem på lydkort som er integrert på hovedkortet Lenke til kommentar
zhorty Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Hm, du kan jo prøve å installere nyeste lyddrivere, om du ikke allerede har gjort det? Ser at du har et P5B Deluxe hovedkort, da skal du ha soundmax lyddriverne; http://dlsvr02.asus.com/pub/ASUS/misc/audi...0014580_DTS.zip Lenke til kommentar
-Chris- Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 Hm, du kan jo prøve å installere nyeste lyddrivere, om du ikke allerede har gjort det? Ser at du har et P5B Deluxe hovedkort, da skal du ha soundmax lyddriverne; http://dlsvr02.asus.com/pub/ASUS/misc/audi...0014580_DTS.zip 7640742[/snapback] linken funket ikke Lenke til kommentar
-Chris- Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 fikk ordnet det.... var bare noe instillinger som var helt feil... Lenke til kommentar
fredblic Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 jeg har også problemer med skurring men det er bare når jeg kobler headsettet direkte til det er ingen skurr på de vanlige høytalerne mine. hvordan kan man få fiksa det? Lenke til kommentar
noenmoen Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 det kan også ha med mic instillingene... hvis d er dB boost på micen er d lurt å skru av den, d hjelper som regel... hjalp med meg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå