Gå til innhold

Hva er casio exilim ex-z7

Anbefalte innlegg

Noen som vet hva slags camera casio exilim ex-z7 er?

Det er ikke Z70 Z700, men Z7. Finner ikke noe om z7 på noen sider på nettet.

Kamera selges hos Elkjøp, og kun der. Men det står ikke noen tester e.l. på nettet.

Står ikke hos Casio en gang. Da må det være noe spesielt med kamera ? Link til kamera hos Elkjøp.

http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...BkAAAEOA.M03xiL

Noen som kan hjelpe meg med å sjekke dette mot z70 eller annet casio ? Please ?

Har prøvd å sammenligne, men vet ikke hva jeg skal kikke etter, da jeg har null peiling på kamera. Trudde jeg kjøpte z70, men ser nå at det heter z7??

poppo

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tipper det er kun hos Elkjøp at du finner Z7 til slutt. Dette har vært tatt opp før, da det er kjedenes måte å slippe unna prisgaranti osv. Ingen andre har dette kamera, derfor er Elkjøp billigst på nettopp dette kamera....

7641323[/snapback]

Ble litt "uggen" når jeg ikke finner noen tester eller omtaler av kamera.

Har testet med ca 10-12 bilder siden jeg kjøpte det for 2 dager siden. og det jeg ikke liker hitil er at av/på knappen sitter litt ut fra kamera. Slår seg på hver gang jeg har det i ei litt trang kameraveske.

Har ikke Elkjøp full bytterett innen 30 dager, selv om kamera er prøvd, og det ikke er noe galt med det? Jeg liker det ikke og vil bytte.

Svar fra Elkjøp når jeg spurte hva slags kamera det er.

Hei og takk for din henvendelse

Z7 er ett kamera vi har solgt siden desember 2006.

Z70 er ett kamera vi ikke har, men regner med at du mener Z700? Z700 er ett kamera vi har solgt lenger enn vi har solgt Z7.

Den store forskjellen på disse kameraene er at Z700 har litt større skjerm, den har også mulighet til å benytte flere forskjellige typer minnekort.

Ønsker deg en fortsatt fin dag og et godt nyttår!

Lenke til kommentar
"30 dagers returrett! Hos elkjøp kan komplett vare returneres innen 30 dager fra du har mottat varen, og du får tilbake alle pengene"

7642620[/snapback]

Det er bra, da får jeg dra og bytte til noe annet. Noen tips?

Skal ha et altmulig-kamera. Ta bilder av alt som "rører" på seg. Både inne og ute.

Pris, 2000 - 3000.-kr

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...