Gå til innhold

Kjøpe Siemens s45i?

hjelpemeg

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å anskaffe meg Siemens s45i. Håper på noen innspill. Trenger å høre litt dritt, om den er det. Har en ercsson t65 som er utrolig treg, særlig når en skriver tekstmeldinger. Når jeg skal på innboksen er det jo utrolig at det går ann å selge noe så tregt av mobiltelefon.

Derfor trenger jeg noen konstruktive innspill på et kjøp av siemens s45i.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-11-24 21:37, skrev hjelpemeg:

Jeg vurderer å anskaffe meg Siemens s45i. Håper på noen innspill. Trenger å høre litt dritt, om den er det. Har en ercsson t65 som er utrolig treg, særlig når en skriver tekstmeldinger. Når jeg skal på innboksen er det jo utrolig at det går ann å selge noe så tregt av mobiltelefon.

Jeg kjøpte meg en S45i på Komplett for 1900. Er meget fornøyd så langt. Kan laste ned epost med pop-klienten både over CSD og GPRS. Avtaleboken og Outlook ser imidlertid ut til å være uenige om tidspunkt. Outlook driver å justerer tidspunktet en time senere enn det jeg taster inn på telefonen, og når jeg synk'er igjen blir det endret på telefonen. Regner med at det er Microsoft sin feil (eller en enkel instilling et eller annet sted.) [update: det var selvfølgelig sommertid på telefonen...tåpelig]

SMS og slikt er veldig bra, tastene er gode og lydkvaliteten utmerket (sammenlignet med C35i som jeg hadde før)

Med den bruken jeg har varer batteriet en uke..

Alt i alt så anbefales telefonen hvis du har brukt for epost/bizzniz funksjoner framfor Java/spill/polyfoni og annet tull...

[ Denne Melding var redigert av: McHelten på 2002-11-29 15:55 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...