StigFlemmingJensen Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Sjekk linken http://www.garaget.org/?car=23194&image=246954 Hvordan får man til dette? Er det noe man må stille inn på kameraet? Jeg har vært inne på svart/hvit innstillingen på kameraet, ett Canon Eos 400d... Eller må jeg ta bilde i RAW format og endre det på dataen. Jeg har photoshop, hvordan gjør man det der eventuelt ? Håper dere forstod hva jeg mente =) Takker for hjelpen =) //Stig Lenke til kommentar
spitz Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Sjekk linken http://www.garaget.org/?car=23194?=246954 Hvordan får man til dette? Er det noe man må stille inn på kameraet? Jeg har vært inne på svart/hvit innstillingen på kameraet, ett Canon Eos 400d... Eller må jeg ta bilde i RAW format og endre det på dataen. Jeg har photoshop, hvordan gjør man det der eventuelt ? Håper dere forstod hva jeg mente =) Takker for hjelpen =) //Stig 7640084[/snapback] Dette må nok gjøres manuelt i Photoshop. Ta et bilde i farger, marker alt bortsett fra bilen og velg Adjustments->Monochrome, eller hva det heter i Photoshop. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 uten at jeg har peil på dette så kan du vel klippe den ut på eget layer og så kjøre bakgrunnslayeret i svart hvitt. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Dama bruker Photoshop der hun har laget en kopi i sorthvitt. Så legger hun en svarthvittversion av bildet over det med farge. Så visker hun ut den delen i sorthvittbildet hun vil ha i farger. Ble du noe klokere? Lenke til kommentar
Arild525 Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 eller om du ikke vil jobbe med flere lag så er det bare å markere rundt bilen og så velge -select->inverse- så er alt utenom bilen markert. og da er det bare å gjøre det om til sort/hvitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå