Joachim_F Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Den amerikanske advokaten Jack Thompson ber nå Bill Gates om å hindre Grand Theft Auto IV i å komme i salg. Les mer Lenke til kommentar
patham Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Dakkar er han redd for at folk skal bli gale og drepe noen igjen nå. Eller er han redd de skal se en digital pupp kanskje. Nei han burde ha mye viktigere ting å ta tak der borte en å skylde alt på videospill. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Akkurat som norske politikere; bruker tid på tøv Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Akkurat som norske politikere; bruker tid på tøv 7640233[/snapback] faan meg enig Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Mannen er totalt sprengt i planeten. Ikke at jeg tror han kan gjøre noe skade, og Gates er en sleip fisk så jeg tror Thompson har fått seg noe å bryne seg på. Håper ikke at MS på noen slags måte lar seg presse, og at de viser for Thompson at han er bare 1 stk idiot i det amerikanske retts systemet. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Er det rart barn begynner å spille slike spill. Spesielt da han gjør dette så åpentlyst.. Kunne vært litt mere diskre! Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Tenk kor mykje bra Thompson kunne ha oppnådd om han stod på andre sida av konflikta, og fekk dei til å sjå ut som idiotar i staden... Kay Lenke til kommentar
patham Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Bill Gates fikk vel seg en liten latter når han hørte det. Go Bill go Bill Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Den godeste Jack oppnår kun å gi ekstra publisitet og reklame for dette spillet, og kunne like gjerne spart seg hele opptrinnet.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Ingen bombe at denne mannen måtte gå bananas DK style over dette nei Lenke til kommentar
Syfer Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Det lureste bill kan gjøre er å sørge for at tullingen fortsetter med dette, nesten så man skulle tro at Thompson er ansatt av microsoft for å drive med reklame Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 JT er bare enda en PR hore. Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 LoL @ Jack Tompson, har på følelsen at han kan bli offer for drive by shooting :!: Lenke til kommentar
teekej Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Det er ikke fordi han ikke liker voldelige spill eller noe sånt men det er fordi han vil tjene penger og tar derfor spillindustrien og voldelige spill fordi da er flere enig med han. Han sa de skulle finne en løsning å det betyr at de skal forhandle om en sum for at han ikke skal "stoppe" det Bill Gates slenger noen millioner på bordet å sier "stikk av, er opptatt" Lenke til kommentar
bamsebums Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Vil sørge for at mindreårige ikke får kjøpt spillet? Er det ikke 18års grense på det da? WTF kan Bill Gates gjøre med det egentlig? Han kan vel ikke akkurat passe på at alle butikkene som selger GTA4 på x360 håndhever akkurat dette. Hadde jeg fått det brevet og vært Bill Gates hadde jeg saksøkt han Thompson duden for å kaste bort verdifull tid:D Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Jeg for min del ville saksøkt Thompson for å være kriminelt dum Endret 4. januar 2007 av Bear^ Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 oi? kommer GTA IV? news to me, takk Jack Thompson, da vet jeg hva jeg skal kjøpe snart! Lenke til kommentar
patham Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Det er ikke fordi han ikke liker voldelige spill eller noe sånt men det er fordi han vil tjene penger og tar derfor spillindustrien og voldelige spill fordi da er flere enig med han. Han sa de skulle finne en løsning å det betyr at de skal forhandle om en sum for at han ikke skal "stoppe" det Bill Gates slenger noen millioner på bordet å sier "stikk av, er opptatt" 7642097[/snapback] Tror bare Bill Gates tar opp lommeboka og sier min er MYE større en din Lenke til kommentar
Howitz Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Hu Clinton dama er jo med han. Kansje ikke på GTA4, men hun har utrykt enighet med han om vold i spillene og sånt. tror hun støtter han en del også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg