unit81 Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Etter mye om og men, om jeg skulle kjøpe zepto 6214 eller hel80, havnet jeg tilslutt på denne : http://www.multicom.no/SystemConfigurator.aspx?q=st:10506308 . med T7200 Cpu og 2GB Ram. Eneste jeg angrer litt på er at jeg valgte 5400rpm harddisk i stedet for 7200rpm. Er det stor forskjell i ytelsen på disse to? Er det lett å skifte ut harddisken senere i tilfelle? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Er ikke stor forskjell og 90% klarer seg godt med 5400RPM... også veldig lett og bytte senere.... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Mindre støy, litt lavere ytelse, men kun i få tilfeller, ved videoredigering og fotoredigering og kopiering av store filer.... Du får prøve den litt, ser jo fort om det henger mye på harddisken, men spørs vel om behovet gjør at du MÅ ha 7200 rpm! Sjeldent problemer med å skifte senere! Lenke til kommentar
unit81 Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 Ok, takk for raskt svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå