ka1ser Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Sitter med et gammelt ASUS Hovedkort, begynte å installere noen drivere etter formatering og da støtte jeg på et problem. Hver gang jeg rebooter, så spør han etter Driverne til VIA Bus master IDE, noe jeg ikke kan finne på CD'en. Sannsynligvis er vel dette fordi jeg kjører XP. Finnes det oppdaterte drivere? Eller kan jeg komme unna problemet på en eller annen måte? Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Hva med å undersøke på Asus' support-sider? Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 Problemet der er at jeg ikke finner det jeg er på jakt etter. Er det noen som vet hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 IDE-kontrollere skulle ikke trenge drivere Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 IDE-kontrollere skulle ikke trenge drivere 7645081[/snapback] Funka greit når jeg bare deaktiverte skiten. Nå sliter jeg med USB, må vel ha noen drivere der og, men finner ikke no på nettet. Er USB 1. Lenke til kommentar
xoop Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Last ned via 4 in 1 driver til chipset. Lenke til kommentar
Buzz76 Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Jepp... 4in1 som du finner på www.viaarena.com Og den pakken støtter alle VIA chipset Endret 5. januar 2007 av Buzz76 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå