Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Jeg vant heldigvis en beta-key. Men det som er kjipt er at det er kun multiplayer, noe som blir ganske likt Halo 2. Singpleplayer-delen er nok en god del bedre grafikkmessig osv. Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Crackdown skulle kjøpes uansett, så denne key´n (som jeg ikke vant her på Gamer) er bare en ekstra bonus! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 hvordan er det med denne halo 3 beta-key, følger den med absolutt alle crackdown kopier? eller bare noen få kopier? forrhådsbestillte nå, er det garanter en key i den? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Tja, gidder ikkje kjøpe dette spillet av den grunn. Venter ivrig og utolmodig på Halo3 eg også, men eg overlever løpet ut til eg har spillet plantet i konsollen Forøvrig syns eg ikkje Crackdown ser så morro ut for min del Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 hvordan er det med denne halo 3 beta-key, følger den med absolutt alle crackdown kopier? eller bare noen få kopier? forrhådsbestillte nå, er det garanter en key i den? 7700844[/snapback] Hei igjen Martin Har nå fått tilbakemelding fra leverandøren. De kunne bekrefte at det skal følge med Halo 3 betaer på Crackdown spillen vi får. I hvert fall på release leveransen. Med vennlig hilsen Jørn-Rudi Bjerkan Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Og hvilken webshop var det? Lenke til kommentar
alexandermcloughlin Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Jeg forhåndsbestilte crackdown fra absoluttspill.no 9 januar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg