Joachim_F Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Microsoft har kommet med den offisielle kunngjøringen om at de som kjøper Crackdown vil få mulighet til å delta i Halo 3-betatesten til våren. Les mer Lenke til kommentar
Firvulag Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 også kjent som Halo3 Multiplayer demo featuring Crackdown. hvis noen hadde tvil om at Crackdown kom til å selge så er nok de visket ut nå Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 også kjent som Halo3 Multiplayer demo featuring Crackdown. hvis noen hadde tvil om at Crackdown kom til å selge så er nok de visket ut nå 7640003[/snapback] hehe, første jeg tenkte også Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Blod$ugere! Det er så ufordragelig. Kunne man ikke solgt en egen beta key i et cover, uten at man skal legge ut for et spill man kansje overhode ikke har lyst på? M$ får en stor av meg. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Et godt salgstriks. Spesielt for utvikleren som har fått til dette! Lenke til kommentar
patham Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Guttorm Det finnes flere måter å komme inn i betaen på. Men det er jo et stort pluss hvis det viser seg at spillet er konge da. Er jo trossalt mannen bak GTA. Så ser ikke noe problem med den pakka der i det hele tatt. Liker du det ikke kan du la være og vente til det kommer en open beta kanskje eller vente til spillet Endret 4. januar 2007 av disabled Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Ser ikke problemet. Crackdown blir et kongespill :!: Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Poenget er ikke om det er bundlet med et bra spill eller ikke, det er kapitalismen i det som irreterer meg. Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Poenget er ikke om det er bundlet med et bra spill eller ikke, det er kapitalismen i det som irreterer meg. 7641477[/snapback] Ja for kapitalisme og spillekonsoller har jo sjelden noen sammenheng. MS, Nintendo og Sony selger vel konsollene sine kun for å blidgjøre folk Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Jepp, det er derfor wii er så billig Seriøst, 650kr for en beta, itillegg til at du har et gold medlemskap er nokså rått. Men alt for master cheif! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Legg merke til at det er veiledende pris. det kommer nok til å koste 549,- hos elkjøp / lefdal tipper jeg. Lenke til kommentar
Toreal Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Glad jeg ikke trenger noe "Halo fix" for dette er rimlig kjipt gjort av microsoft. Crackdown ser ganske teit ut spør du meg. Melee kick trailer, jump over building weeeeeeeee Lenke til kommentar
Firvulag Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 no er jo betaen bare en bonus da? man MÅ ikke kjøpe den. og ville vært enda teitere å kjøpte betaen for seg selv, ikke slik betaer funker Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Kjøpte nå open beta key til wow, funket som fett det, kosta 129. Noe som var genialt. A: Du fikk testet spillet grundig. B: Du fant ut om det var noe for deg eller ikke C: Det var billig Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 guttorm, jeg håper det med nintendo wii var en spøk, elllers tror jeg du trenger en liten realitet sjekk. Uansett, grei deal dette for de som ønsker seg crackdown. Selv kom jeg inn i betan gratis, men hadde ikke brukt penger på en beta key. Å betale for å beta teste i seg selv høres banalt dumt ut, det er jo folk som jobber som testere. Er jo ett smart triks siden det sikkert fins nok Halo fanatikere der til å få solgt bøttevis av dette spillet Rart hvordan noen også greier å klage på at man får med noe ekstra når man kjøper en vare til vanlig pris. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 skulle heller komt med et aent spill :/ Lost Planet Foreksempel Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 no er jo betaen bare en bonus da?man MÅ ikke kjøpe den. og ville vært enda teitere å kjøpte betaen for seg selv, ikke slik betaer funker 7646815[/snapback] Teknisk sett kjøper jo Halo fanatikerene betakeyen da, de som skal ha selve spillet får en bonus.... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Et godt salgstriks. Spesielt for utvikleren som har fått til dette! 7640491[/snapback] Likevel eit tåpeleg salgstriks, dei som har råd til Crackdown kan kanskje få prøve Halo 3, om dei hadde tenkt å kjøpe spelet eller ei, mens dei som ikkje har lyst å kjøpe Crackdown, men gjerne vil bli betatester for Halo 3 må fint vente. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Eller søke på betakey slik som mange andre? Du vet, du kan melde deg opp på en liste? Det er ikke som Crackdown er ENESTE måten å få Halo 3 key. Og hva så om Halo 3 nerds kjøper spillet for å få tak i keyn? Det er en MP beta, ikke akkurat verdens undergang. Hadde det vært eneste måten å få en key på hadde jeg syns det var kjipt. Sånn som det er nå er det vel heller ett ganske standard salgstriks spør du meg. Lenke til kommentar
alexandermcloughlin Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Gleder meg til crackdown som kommer snart....at det kan vere halo 3 beta med er bare en bonus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg