f.HiTmAn Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Når jeg skal slå maskinen vil den ikke av ingen ting skjer liksom den bare er helt fryst. Kan noen gi meg noen tips plzz? Jeg har windows xp pro. Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 tenker nok du har et software program som henger seg, når du skal skru av pc'en. sjekk ut dette i første omgang. Feilen burde ligge i dette området. Lenke til kommentar
zuhr Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 ctrl + alt + delete Sjekk hvilken program som ikke svarer. REinstall dette kanskje. :smile: Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 ja gjør det. dette vil garantert funke!! Uansett lykke til!! Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 vær glad du mange her har problemer med at pcen dems slår seg av Lenke til kommentar
f.HiTmAn Skrevet 25. november 2002 Forfatter Del Skrevet 25. november 2002 Litt rart men maskinen slår seg av 20 min etter jeg har trykket på avslutt:| Lenke til kommentar
Navyshark Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Dra ut støpselet......... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå