kennethjulin Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Nå er jeg litt rådvill her! Når jeg starter pcen fungerer skjermen helt fint. Men når skjermen/dataen kommer til det punktet hvor den skal gå fra windowslogoen og inn til skrivebordet så forsvinner skjermsignalet...hva skjer?! Har skjekket alle ledninger så det er ikke noe feil med dem Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Sjekk innstilingene, slik er min skjerm og når jeg plugger skjermen i den bærbare. Da funker begge skjermene helt til windows loadinga. Lenke til kommentar
RyGi Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Har du oppdatert eller installert ny maskinvare eller drivere i det siste? Pröv å starte i VGA modus å se om det går bedre da. I så fall bör du avinstallere og installere andre drivere til skjermkort. Ps; jeg hadde faktisk et tilsvarende problem en gang, og da var det driveren til mitt webcam!! som ikke var helt på nett. Jeg avinstallerte webcam så gikk det fint:P Lykke til! Lenke til kommentar
kennethjulin Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 ok. startet den i vga-modus. det gikk fint. Men så snart jeg endret på oppløsningen så ble den svart igjen..kjipern! skal prøve en gang til.. Lenke til kommentar
kennethjulin Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 problemet ser ut til å være at jeg ikke kan velge 1280x1024 som er den optimale oppløsningen på skjermen. Det høyeste jeg kan sette den på er 1024x768. Er dette på grunn av for dårlig skjermkort? Tror skjermkortet er NVIDIA GeForce4 MX 4000 (ja det er gammelt!) Er det noe jeg kan gjøre? Laste ned noen oppdateringer eller noe slikt? Har ikke installert noe nytt. Problemene startet da jeg skulle starte opp pcen med min nye LCD-skjerm. Har hatt CRT tidligere... Lenke til kommentar
RyGi Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Last ned nvidias nyeste drivere, sörg for at du avinstallerer de gamle driverne först. Kortet skal klare klare opplösningen så vidt jeg vet. Sjekk at ikke HZ blir for höy på skjermen når du endrer opplösningen(max 75Hz) Lenke til kommentar
zhorty Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Sjekk også om det henger igjen noen gamle skjermdrivere fra crt skjermen din, og avinstaller disse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå