Gå til innhold

mediastreamer subtitles wob filer

Anbefalte innlegg

dsm320rs mediastreamer

dette er en veldig grei mediaspiller.. streamer så og si alt du kan ha av mp3 filmer osv. fra pc eller nettverk forøvrig.

problemet er blant annet at den stopper og spille mellom hvert video klipp, veldig irriterende om en skal spille av musikk videoer. muligheten for spille lister ligger på mp3 avspilling men ikke på videoer.

videre så gjør den det samme med wob filer, tar heller ikke med subs.

noen som har tips, uoriginal firmware eller lignende?

eller andre måter og løse det på ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har slitt med subs og WOB filer selv.

Eneste eg kan tenke meg kan funke er å bytte ut mediaserver programvaren på PC'en din. Et godt alternativ er <a href="http://www.tversity.com">TVersity</a>.

Det har mulighet til å transcode filmene før de streames av mediastreameren din, detter kan ta en del systemressurser, men såvidt eg vet kan det gjøre at både tekst og WOB filer funker som bare juling...

Når det gjelder spillelister til film har jeg ingen peil, kan ærlig si at jeg synes boksen er noe drit å spille av musikk i så jeg har ikke sett noe på spillelister i det heletatt....

Lenke til kommentar
Har slitt med subs og WOB filer selv.

Eneste eg kan tenke meg kan funke er å bytte ut mediaserver programvaren på PC'en din. Et godt alternativ er <a href="http://www.tversity.com">TVersity</a>.

Det har mulighet til å transcode filmene før de streames av mediastreameren din, detter kan ta en del systemressurser, men såvidt eg vet kan det gjøre at både tekst og WOB filer funker som bare juling...

Når det gjelder spillelister til film har jeg ingen peil, kan ærlig si at jeg synes boksen er noe drit å spille av musikk i så jeg har ikke sett noe på spillelister i det heletatt....

7650381[/snapback]

hehe.... surround anlegg funker fint til den :-D

takker for forslaget :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...