El chico Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Jeg testet GetBackData uten at det fungerte for meg. Hadde 80 GB før filene ble borte og 4,5 etter filforsvinningen. Under søket hadde den funnet 125 000 filer, men da jeg var ferdig så var det bare noen tusen filer og 4,5 GB funnet. Leser nå på RunTime sine sider at en må kjøpe lisens får å få filene tilbake? Trodde det var et gratisprogram.. Chico Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Jeg testet GetBackData uten at det fungerte for meg. Hadde 80 GB før filene ble borte og 4,5 etter filforsvinningen. Under søket hadde den funnet 125 000 filer, men da jeg var ferdig så var det bare noen tusen filer og 4,5 GB funnet. Leser nå på RunTime sine sider at en må kjøpe lisens får å få filene tilbake? Trodde det var et gratisprogram.. 7998037[/snapback] "Free download" betyr egentlig ikke noe annet enn at det ikke koster noe å laste ned programmet. Man kan kjøre programmet og se om det finner igjen noe filer. Hvis det gjør det, så kan man jo velge om det er verdt pengene å punge ut for å få tilbake filene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå